انتشار: 2 سال پیش تعداد رأی‌ها: 20
یک نفر که وقت لازم رو داشته باشه و به کلاس زبان کره ای نرفته باشه بیاد باهم کار کنیم از بین افراد یکی انتخاب میشه
لینک کوتاه

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

نظرات بازدیدکنندگان (20)
  • میشه منم بیام؟ 🥲

    • سلام خسته نباشید لطفا مشخصات شخصیتون رو برام بفرستید

  • منم هستم

    • سلام خسته نباشید لطفا شرایطی که برای کاربر زیر گفته شد رو برای بنده ارسال کنید

  • من خیلی دوست دارم کره ای یاد بگیرم ولی همیشه انلاین نیستم
    ولی اگه در گفتگو درس رو برام بزارید و من تکالیف رو انجام بدم عکس تمرین هام رو هم استوری میکنم که ببینید خیلی خوب میشه
    با تشکر💚💙💜🤍❤🧡💛

    • سلام خسته نباشید
      کاربر جنگل ابی لطفا مشخصات شخصیتونرو برای من ارسال کنید یا اگر دوست دارید در بخش کامنت ارسال کنید
      مثل نام و نام خانوادگی و سن و برنامه تابستون رو بگین تا من بتونم زمان کلاس رو مشخص کنم
      اگر در دیگر برنامه ها پیج دارید اسم برنامه و ایدی خودتون رو ارسال کنید

  • شرایط رو در کامنت بنویسید تا از بین افراد یک نفر انتخاب بشه

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.