گویآ ـآن دختر ، ـاز ج꯭نس مـ ـاه بود.
𝖲𝗍𝖺𝗋 .
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
انسان ها ما را با حرف هایشان عذاب میدهند ، سخن میگوییم میگویند ، او غم دارد سکوت میکنیم ، فکرمان قضاوت میشود بهترین راه فاصله از هرکس و هر انسانی است انسان ها را مانند یک ویروس بدانید چون ممکن است به محبت آنها دچار شوید و ضربه ببینید .
چرا برنمیگردی(
رادین به خدا اگه بلایی سر آیکی بیاری من میدونم با توووووو
هیچیش نشد
هنوز زندست
صلوات
الله هومه سله الله محمد و آل محمد
میدونم اشتباه نوشتم*
بلی بلی
نگرانش نباش حالا تو حالش عالیه
...
یس مگه تو میدونی؟
بست فرند کدومشونی که میدونی؟
منم
ولی صمیمیت؟
بیا پیوی
اومدم
داداش آیکی فک میکنه منظورش تویی🥰
شاید خودش باشه ، از کجا معلوم.
برای تو ، برای همیشه.
مگه وقتیتو هستی چیزی به نام غم وجود دارد؟
من با تو خوشحالم
تو منو از هر دردی نجات میدی
لطفا برگرد کنارم
گل زیبا روی من.