انتشار: 2 سال پیش تعداد رأی‌ها: 73
های من جدیدا میخوام یه کلوپ مخصوص ارمی بزنم .... (البته ایده یکی از دوستامم بود) زد به کلم که بزنم این کلوپ رو... ولی امتیاز کافی ندارم... خودتونم میدونید برای زدن کلوپ باید امتیاز زیاد داشته باشیم... حالا من یه خواهشی ازتون دارم... برای کمک به من هر چقدر که در توان تان هست برام امتیاز بریزید تا یه کلوپ فوق‌العاده راه بندازیم اگر هم به هر دلیلی نتونستم کلوپ رو بزنم امتیازتونو بر میگردونم پس نگران این نباشید ولی اگر امتیاز ریختید حتما تو کامنت این نظر سنجی بگید ممنون اگرم چیزی رو یادم رفته توضیح بدم بهم بگید جوابتونو میدم
لینک کوتاه

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

نظرات بازدیدکنندگان (35)
برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.