های
من جدیدا میخوام یه کلوپ مخصوص ارمی بزنم ....
(البته ایده یکی از دوستامم بود)
زد به کلم که بزنم این کلوپ رو...
ولی امتیاز کافی ندارم...
خودتونم میدونید برای زدن کلوپ باید امتیاز زیاد داشته باشیم...
حالا من یه خواهشی ازتون دارم...
برای کمک به من هر چقدر که در توان تان هست برام امتیاز بریزید تا یه کلوپ فوقالعاده راه بندازیم
اگر هم به هر دلیلی نتونستم کلوپ رو بزنم امتیازتونو بر میگردونم
پس نگران این نباشید
ولی اگر امتیاز ریختید حتما تو کامنت این نظر سنجی بگید
ممنون
اگرم چیزی رو یادم رفته توضیح بدم بهم بگید جوابتونو میدم
کلوپ بزنم؟
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
کلوپ چیه؟؟
من بهت امتیاز دادم
ممنونن
500تا الان زدم
ممنونن
چقدر امتیاز میخوای ؟
تا ۴۰۰ تا میتونم برات بزنم
هر چقد که در توانتون تون باشه
کافیه
چرا...
چی چرا؟
منم امتیاز زدم
ممنونن
💜
بازم زدم هر چی گیرم میاد میزنم 😂🙄
ممنوننننن
واست زدم😊
ممنونن
برات زدم✅️
مرسیییی
زدم برات
مرسی لطف کردی