تنها چیزی که میتونم بگم اینه که خونهم بعد گذشت یک سال بزرگتر و قشنگ تر شده. وقتی دوباره اومدم تستچی خیلیا رو گم کردم. کسایی مثل مانترا، دراناز، هرماینی و بقیه پاترهدا.. یکی مثل داداش متینم و آرمیای دیگه.. میدونم از اون موقع خیلی تغییر کردم و میدونم خیلیا رفتن و هیچوقت مثل سابق نمیشه ولی اینو میدونم که نادیا برگشته.. نادیا بارکر بعد یکی دو سال کوفتی.. برگشته و منتظر استقباله..:))
من؟..
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
تولدت مبارک🤸🏻♀️🤭
خیلیییی از پاترهد های قدیمی نیستن دیگه، ولی خوش برگشتی:))
درود، منم تازه بعد ماه ها برگشتم ولی متاسفانه حافظه ام به زوال رفته، فقط افراد محدودی رو یادممیاد، ازت استقبال میکنم، فقط نام قبلی ات چه بود فرزندم؟
-خل شدم میدونم