
وقتی آخرش وایسادی و فکر میکنی که چیشد و نمیدونی که چیکار کنی. (کمبود عکس😂) (اینم خوبه ولی)

«وقتی میتونی کارهایی که من میتونم انجام بدم انجام بدی اما انجامشون ندی، اون موقع اتفاقهای بدی میافتند و این تقصیر توعه.»

واقعا هم همینه… همین قدم های کوچیک شجاعانس که باید برداریم سعی کنید دوباره خودتون و هدفتون رو پیدا کنید باید ادامه بدیم باید فراموش کنیم دنیا تو دستای ماست، به ما سپردنش باید یه کاری باهاش بکنیم