
«ما مثل جزیرههایی هستیم که در یک اقیانوس بیکران از سیگنالها و نورها غرق شدهایم؛ هرچقدر هم که با کلمات و صفحههای شیشهای سعی میکنیم پل بسازیم، باز هم در سکوت عمیق درونمان تنها میمانیم. بزرگترین تراژدی ما این است که در میان هزاران صدا، هنوز هم کسی را نداریم که معنای واقعی سکوت ما را بفهمد؛ ما در ازدحام جهان، تنها در حال گمشدن در خودمان هستیم.»




