توییت

من اصلا فوتبالی نیستم ولی خب رفتم و یکم تحقیق کردم در مورد جام جهانی . فهمیدم یه سری گروه چهار نفرن که ایران هم توی یکی از این گروهاست ( عجیبه از اینا همچین بخارایی گرم نمیشد ) و با مصر ، بلژیک و نیوزیلند هم بازی پاره و از این گروه دو نفر قراره وارد مراحل بعدی بشن . و خب خلاصه جالب بود برام . با آرزوی موفقیت برای تیم های بلژیک ، نیوزلند و مصر . بایییی و بوث بهتون 🎀