توییت

#-پرسیدمش:چگونه همیشه و در هر شرایطی ادامه میدهی حتی وقتی هیچ امیدی به بردت نیست؟ گفت:وقتی که به خود می نگرم میبینم من مستحق بیش از این هام و حس میکنم در حق من ظلمی بی نهایت شده؛ پس تحت هر شرایطی تلاش می کنم تا خود نیز به خود ظلم نکنم..!💫

#-همیشه می گویند فردا زیبا خواهد بود؛ با این حال آیا مگر امروز همان فردای دیروز نیست؟!🪴