من یک محزون خسته ام.
منطقیه
کلا در اتلاف وقت خلاصه میشه.
ما اینجاییم؟!
برای قدردانی از سازنده محتوا، میتوانید به مقدار دلخواه به او امتیاز هدیه دهید.