توییت
عکس

من این داستان رو همینجوری داشتم کتاب فارسی ام رو ورق میزدم خوندم و بعدش دیگه اون آدم سابق نشدم

توییت
عکس

الان شش ساله دارم با خودکار مینویسم...چیشد؟

میم
عکس

واکنش فردوسی:ما داریم اینجا زحمت میکشیم🥀🥀

میم
عکس

خب داشتم میگفتم مرتیک_ صبر کن خنده ام گرفت هاهاهاهاهاااا