توییت
من میخوام پارت دوم چند تا اختلال خطرناک رو بسازم ولی به طرز زیبایی توضیحاتشون رو تو گوشی ابجیم ذخیره کرده بودم و الان ابجیم یه شهر دیگس✊🖐✊🖐✊🖐
من میخوام پارت دوم چند تا اختلال خطرناک رو بسازم ولی به طرز زیبایی توضیحاتشون رو تو گوشی ابجیم ذخیره کرده بودم و الان ابجیم یه شهر دیگس✊🖐✊🖐✊🖐