
بله بله با عرض پوزش فراوان از نیک عزیزم متاسفانه جودی برا دوستی خیلی بهتره🙏🏻🦦 چالش کاربر zoeeey

بله بله با عرض پوزش فراوان از نیک عزیزم متاسفانه جودی برا دوستی خیلی بهتره🙏🏻🦦 چالش کاربر zoeeey
خب خب بچهااااا من ی موقعیت دزدی براتون اوردممممممم هرکی ک میتونه بیاد و هرچی دلش میخاد بیاره خوشحال میشم بیایننننن🦥🫶🏻

اوکی، ولی اصلا برام اهمیت نداره بقیه بگن وحشیه:) من واقعا دوسش دارم... مظلوم و در عین حال وحشی")
خب خب خب سلاممممممم خب بچها من یه ایده داشتم اونم این بود که شماها میاین خودتونو جای شخصیت انیمه ای یا انیمیشنی جا میزنین و حرف میزنین (از لیدی نبات هم اجازه گرفتم که اینو بذارم)

ولی واقعا غم انگیز ترین و در عین حال قشنگترین سکانسش میرسه ب این: جوری ک غم داره:)))) ناظر قشنگم رد نکن چیز بدی نداره-💔

ای کاش میشد که ادما انقد همو قضاوت نکنن،مسخره نکنن،حال بقیرو یکمی بفهمن،اعتماد نشکونن،سو استفاده گر نباشن،صادق باشن،درک کنن،کسیو بخاطر چیزی ک هست بخان نه چیزی که خودشون میخان!

منظورت چیه ک من نباید جدیش کنمممممم😭😭😭😭😭😭😭 بخدا خیلی نازنننننن:)))))🛐🛐🛐 من یدونه ازینا عروسکا میخام🙏🏻

بله بله تصویر خودش میگ🙏🏻👺 چالش کاربر عه این یارو ولی جوری ک عاشق هر سه تاشم>>>>>>>

وای دقیقا این صحنرو من هر روز دارم میبینم اخه چرا واقعا👺👺👺👺👺 بعد عین چی ام از درخت میرن بالا🤡🙏🏻

اوکی ولی واقعا شخصیتش🛐🛐🛐🛐🛐🛐 و برامم مهم نیس بقیه ایگنورش میکنن من دوسش دارم.! ناظر قشنگم رد نکنننننن بخدا کرکتر کارتونیه😭😭😭😭

دیدم همه دارن این چالشو میرن گفتم بذا منم برم (نمیدانم چالش کی بو-💔) بر طبق گفته بقیه شبیه این شخصیتام👺🙏🏻

مثلا یه چالش بریم؟ پ.ن:میتونید از فیلم/سریال/انیمه هم بذارید ولی خب چون جا نشد ننوشتم👺🙏🏻 (مدیونین فک کنین ایگنور شه ناراحت میش-💔)