
کوچو بالاخره تیزهوشانشو داد پایکوبی کنید گیلیگیلی🕺 ازین به بعد فعالیت میکنما🤸♀ بK هم میدم🗿🚬

هیچی من یه پیامی به دوستتم که دارم داد میزنم : "رفیق دارم تو خونه تبدیل به اسکلت میشم بیا بریم بیرون" با تشکر، مدیریت سازمان کنترل بحران پوسیدگی لغو ۱۵

وقتى من و دوستام ميفهميم امسال قراره سازمان سنجش امتحان تيزهوشان رو بگيره نه اموزش پرورش(اولين باره)
چند هفته پیش ما کلاسمون با یکی دیگه از کلاسا ادغام شده بود معلم فارسیمون بهم گفت بیا جلو پیش خودم(ته نشسته بودم با یکی از رفقا)گفتم چرا خبغعص... و با لج نشستم یکی از بچه های اون کلاس اومد بهم گفت این که بچه ارومیه معلم یهو متعجب شد من برگشتم با نگاه غضب الود و لحن پیکمی حالت گفتم مننن؟؟؟مننن ادم ارومیمممم؟؟؟؟بازی میکنی با روحیمممم؟؟؟؟ الان اون بد بخت به غ.لط کردن افتاده هر دفعه میبینمش با این اهنگه میرم روموخش😁😁 اره دیگه خلاصه من ادوم ارومی نیستوم بازی کنی باروحیم روحیتو چیز میکنم دیگ_😁 بK:)

بچه ها پشمامممم به نقاشی از کلاس ۴ ام پیدا کردمممم اینو اون موقع دوست صمیمی الانم نوشته بود ( کسی که اصا فکرشم نمیکردم باهام دوست شه) و فک کنم از تستچی دیده بود واسم کشیده بوددد اون موقع تازه عضو شده بود 😀 حاج اقا تو کامنت بگو اینو از کجا دیدی؟؟؟ من میگم ۹۹ درصد از تستچی دیدیا🤔 (بچه ها اینو به عنوان میم فک کنین دارم میگم نه خاطره👍😂)

اره دیگه عسیسم پس سریع برو از تو دکه یه چی بخر بخورم وگرنه خودتم میخورم☺🩴 بK هدیه میدم بهتون پس برو تو اکم و بزن رو اون دکمه هه :)