
یکی از نقاشی هام که دوست داشتم با شما در اشتراک بزارم 🙆🏻♀ راستی بگم که یه آرت دیجیتال بود که تصمیم گرفتم من با مداد بکشمش! نظرتون چیه؟ ایده ای برای بهتر شدنش دارین؟

حالا نمیشه مثلا یکی ظاهر بشه بگه اجی مجی لا ترجی بعد یهو سناریو هام تبدیل به واقعیت بشن؟ البته به جز بعضیاشون

قرار بود یکی بزار_ حالا اشکال نداره دیگه چالش کاربر عه این یارو عزیز پاپیون صورتی: مون بک سریال ماشه _ اون یکی هم ال که همه میشناسید_ عینکیه هم سونگ جه سریال قهرمان ضعیف کلاس