ما برای اینکه ایران گوهری تابان شود خونه دلها خورده ایم ما برای جاودانه ماندن این عشق پاک رنج دوران برده ایم
بپذیرش اون انرژی که رو به تو میادش اینو بدون طبیعت همیشه خوبتو میخوادش به قول مولانا به شمس تووی اون کتابش سخت دقیقا اون جائیه که نور به تو میتابه
ما آدما نمیدونیم قدر داشته هامونو توو گرما میکنیم هوس زمستون سرد ما آدما هم حاصل جبریم هم که اختیاریم طالب مدالیم ولی خب گرم اعتیادیم جیبامون پر پوله ولی فقر ذهنی داریم نه اراده آهنی داریم نه وصل اشتیاقیم هممون توو زندگیمون یه فصل زشتی داریم
و جایزه رو مخ ترین ادما میرسیه به کسايی که تا یه حرف میزنی که حقیقته و برخلاف عقیده شونه از زندگیشون حذفت میکنن بهتون افتخار میکنم .در هرصورت اینم یه جایزه است دیگه 🙏🙏
امروز تولد امام رضاست ، امام رضا هم که ضامن آهوئه . آهو هم اسم دختره ... پس روز دختر مبارک .. 🦦✨