
دوست قشنگم🥺🫵 این اسلایسو برات فرستادم... تا بهت بگم واقعا دلم برات تنگ شده و دوست دارم دوباره با هم از شب تا صبح گپ بزنیم😥 و در جواب اون((دوستت دارم))ها و((نگرانتم))ها باید بگم: ((منم همینطور . . . نه،شاید حتی بیشتر دوستت دارم و نگرانتم)) 😟 مراقب خودت باش و از خودت خوب مراقبت کن و مطمئنم شرایط درست میشه🌸دوباره با هم گپ میزنیم🫠و بدون کلی حرف برا گفتن دارم😭






















