توییت
عکس

دوست قشنگم🥺🫵 این اسلایسو برات فرستادم... تا بهت بگم واقعا دلم برات تنگ شده و دوست دارم دوباره با هم از شب تا صبح گپ بزنیم😥 و در جواب اون((دوستت دارم))ها و((نگرانتم))ها باید بگم: ((منم همینطور . . . نه،شاید حتی بیشتر دوستت دارم و نگرانتم)) 😟 مراقب خودت باش و از خودت خوب مراقبت کن و مطمئنم شرایط درست میشه🌸دوباره با هم گپ میزنیم🫠و بدون کلی حرف برا گفتن دارم😭

توییت
عکس

هیچ نفرینی پیچیده تر از عشق نیست.... _ساتورو گوجو

توییت
عکس

اونی ک اینو برات فرستاد فکر میکنه زیباتر از تو تو این جهان وجود ندارع🥺🤌

وضعیت
عکس

رفیق اونی ک این اسلایسو برات میفرسته🫠🫠 نگران حالته!🥺 خوبی ؟همه چی اوکیه؟ خوب غذا میخوری؟نکنه ی وقت فکرای بد دورتو بگیرن🥺تو منو داری رفیق.. بیا هر روزمون رو با همون کلیشه ی دوست داشتنی ((دوست دارم)) و ((نگرانتم)) بگذرونیم☺🌸 مراقب خودت باش رفیق گلم و بدون عاشقتم🥺🌸🫵

توییت
عکس

حیوون مورد علاقه اون خرگوشه:(* ̄▽ ̄)

توییت
عکس

قبول کنید حقش نیست بمیره.....بخاطر اینکه گگه از سوکونا بیشتر خوشش میاد......😭😭😭🥺🥺🥺

میم
عکس

وقتی داری گیم میدی و میبینی صدای موشک از تو بازی نیست🤡 (سروران عزیزی که در اعمال خاکسپاری یاری دادند😂🤌)

توییت
عکس

تواین شرایط مانهوا معرفی نمیکنی بخونیم؟:🗣 🌸 🌸 🌸 عزیزم بفرما:Me ازچه سایتی بخونیم؟رایگانه؟:🗣 از مانهوا تاور....رایگانه خوندن مانهوا ولی با اشتراک قابلیت های خفن تری هم داره🫤👍🤡:Me

وضعیت
عکس

🥺لایک کنید حالتون رو بفهمم

توییت
عکس

ولی بچگی یوجی و گوجو🌸🌸🌸

میم
عکس

کسایی که از گوجو بدشون میاد😑 فقط میوا😂😂😂😂

وضعیت
عکس

بچها امروز خیلی کبکم خروس میخونه😁 بیاین بحرفیم🤌🌸🤡

توییت
عکس

زیباییش تو جوونی🛐🛐🛐🛐🛐

توییت
عکس

وایب یوجی تو ارک شیبویا🛐🛐🛐 (من خوشم اومد(روانی نیستما) 🤌)

وضعیت
عکس

بچها این انیمه کلیشه ای اما کیوتو پیشنهاد میکنم ببینید🤡👍 اسمش: من و تو قطب مخالف همدیگه ایم🤌🎀 عالیههه😶🎀🎀

توییت
عکس

ولی چرا یوجی تو جوجوتسو کایسن مودولو اینجورع....🥺🥺🥺

میم
عکس

من یوکی رو دوس دارم:🗣 Me:کدوم یوکی؟🤡

توییت
عکس

The best music 🎧:p¹ After Dark Star Boy Sweater weather New jeans Dota Blue hair(tv girl) From the start Poker face My baby boy All i want is you

وضعیت
عکس

فصل۳ اوشی نوکو: شاهکار🛐😑

میم
عکس

من کاگویا رو دوس دارم:🗣 Me:کدوم کاگویا؟!🤡

میم
عکس

من ریو رو دوس دارم : 🗣 Me:کدوم ریو؟!🤡