
خب این ترکیب نسکافه و ذعاله و خب خودم عکس گرفتم و واقعا مزه نفت نمیده و مزه بهشت میدهههه خیلی خوبه اون دوستانی که میومدید میگفتین مزه سیمان میدن اصلا اینطور نیستتتت

خب این ترکیب نسکافه و ذعاله و خب خودم عکس گرفتم و واقعا مزه نفت نمیده و مزه بهشت میدهههه خیلی خوبه اون دوستانی که میومدید میگفتین مزه سیمان میدن اصلا اینطور نیستتتت

خب اینو برای رفیقم درست کردم نزدیک به ۷۰ تا ستاره کاغذیه و خب دستم سرش در اومددددد امیدوارم سرش ذوق کنه

چالش کاربر اگه اشتباه نکنم Ginny اسمش غلامه نژادش لوتینو عه الان ۴/۵ سالشه و از ۲۰ روزگی پیش ما بوده سال ۱۴۰۱ بود اگه اشتباه نکنم ۱۸ تیر گرفتیمش با سرلاک بزرگ شده و همین دیگه قبلا هم ازش یه اسلایس گذاشتم که البته از حمام اومده بود

اممم خب یکی این رو رفته بود و من عکس رو برداشتم و رنگ پس زمينه که سفید بود کردم و گذاشتم نمیدونم ولی نمیشه بهش گفت کپی و یجوری چالشه

خب کاربر میکائیل یه اسلایس گذاشت که به هوش مصنوعی گفت که یه آرت ازش بکشه با عکسش و منم همین کارو کردم😅😅 حالا شاید بهش گفت تبدیل به یه چالش شد من هم عکس هم رو دادم و گفتم با لباسی که وایب منو میده(اون کرومی چیه ازش متنفرممم)

فقط یک روز مونده تا قسمت ۱۰ این شاهکاررررر اسم سریال:جواهر بخش ای درباره دختری که وارد یک کلاس میشه که همشون پسرن ووووووو خیلی خفنه ببینید

بیایید یه چالش بزاریم ولی نه یه چالش عادی هرکی کشوری که بنظرش برنده جام جهانی میشه رو کامنت که خب نمیدونم کی توی کامنت بگید الان ۳۰ اردیبهشت تا ۲۰ خرداد وقت داریدددد 《اسلایس موقت رد نشه》

آقا من چی بگمممم آخهههه ما خونمون یه جوریه که دستشویش داخل راهروعه یعنی بقل راهپله از شانس خیلی خوبممم ما اونروز یه پاکت آشغال گذاشته بودم توی راهپله هرکی رد میشه ببره دیگه از اعضای خانواده بعد من داشتم از دستشویی برمیگشتم که یهو دیدم روی پله چندتا از همین غذاهای مونده پخش شده و چون ما سابقه گربه داریم یه لبخند بزرگگگ زدم و بالارو نگاه کردم و این صحنه کیوت رو دیدممم اگه میبینید خیلی دورم بخاطر اینکه یه قدم بیشتر میرفتم جلو میپرید میرفت بله دیگه همیننننننننن

جواب معما: بخاطر اینکه بقیه چون نمیتونستن به خودشون رای بدن به پنجمین نفر دادن چون از همه کمتره و احتمال نمیدادن اون برنده شه خواهش میکنم رد نشه

ببین این یه لیست مثلا من خودم یه لیست دارم به اسم عسل لامصب عسل بعد ببین تو میتونی پست های مورعلاقت رو بهش اضافه کنی اونم همین کارو کرده

اممم کاربرLinba(اگه اسمت رو اشنباه ننوشته باشم اگه نوشتم شرمنده) من میخواستم بهت پیام بدم ولییی گفت فقط با کسایی که شما رو دنبال میکنن میتونی حرف بزنی پس اومدم اینجا باید بگم رمانت خداعهههههه خیلی خوبه واقعا دوستش دارم و خواستم بگممممم لطفا پارت های دیگرو لطفاااااا زودی بزار میدونی دارم سر رمانتتتت ج••و••ن میدم خیلی خوبه و لطفا زودی ادامش رو بزار که واقعا دلم میخواد بدونم توی جشن چی میشهههههه عررررررر😭😭😭😭😭😭😭😭