
من هنوز باورم نمیشه همچین اسطوره ای به علاوه نیما و مسی امسال اخرین جام جهانی شون عه دلیل میلیون ها نفر برای فوتبال:(

من هنوز باورم نمیشه همچین اسطوره ای به علاوه نیما و مسی امسال اخرین جام جهانی شون عه دلیل میلیون ها نفر برای فوتبال:(

هان مارمولک جدید خریده اسمشو چانگبین گذاشته ریچارد😭💖💖 (هیونجین لاو فیلیکس خواستم حرف سونگمین رو یادآوری کنم )

دانلود کنید زوم کنید راحت تر بخونین چالش کیه نمیدونم ( بات خود را اینگونه تربیت کنید)

آپدیت استوری نامجون کنار شکیرا و مدونا، ما هم قراره تو اجرای بین دو نیمه فینال جام جهانی ۲۰۲۶ حضور داشته باشیم! *هوبی هم اد استوری کرده BTS اولین گروه و آرتیست کیپاپ در تاریخ شده که قراره اجرای بین دو نیمهی فینال جام جهانی رو داشته باشه 🥳 BTS THE LEGENDS🔥 اجرای بین دو نیمه فاینال امسال قراره 25 دقیقه باشه که به طور استثنا طولانی تر از جام جهانی های سال قبل خواهد بود😌🔥 این اولین بار در تاریخه که قراره اجرا بین دو نیمه داشته باشیم🤓🎀

*از افتتاحیه تا فینال تاریخ سازی گادکوک ادامه داره* 🔥 *جونگکوک بعد از اجرای شاهکارش برای افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ و هدلاینر بودنش حالا قراره به همراه گروهش در ۲۰۲۶ هدلاینر فینال جام جهانی باشه و به عنوان اولین اکت کیپاپ که دو بار هدلاینر جام جهانی میشه تاریخ سازی کنه**از افتتاحیه تا فینال تاریخ سازی گادکوک ادامه داره* 🔥

☝☝ جوری که دکمه دنبال کردن نگام میکنه وقتی طرف استی/آرمی عه🤓🎀 (عکس مال لایو جدید هانه لباسی که تنشه لینو خریدیههههه)

یادش بخیر ی مار داشتم اسمش کابومارا بود سال پیش خریدم دوماه بعد به دلیل گشنگی زیاد مرد به مار ها غذای ماهی یا خود ماهی ندید خلاصه هرچی فروشنده میگه گوش ندید خودتون تحقیق کنید😂🍴

دیره ولی دیگه همینه که هست اگه مشکلی داری میتونی اسلایس رو رد کنی از سنی که زدم یکسال بزرگترم🤏😂
مونبین عزیز مطمئن باش کیپاپر ها جواب هیتر هارو دادن سه ساله پیشمون نیستی یادته میگفتی مثل دونه های قاصدک..:(

به زبون آوردن احساسات سخته نمیدونم چطور بگم ولی واقعا از صمیم قلب خوشحالم که با همچین فرشته ای دوستم 𝔸𝕥𝕚𝕝𝕝𝕒تولدت مبارک

گویاست یعنی چی نت ملیهههههههه من الان مث خر دارم عرررر میزنم خدایاااااا اخه..... سانسور اسلامی....

یک فروردیننننن بی تی اس لایو کامبک زنده دارهههه نیازمند سیم کارت سفید(: چرا نت ملیهههههههه عرررررررررر

Иногда люди уходят — не потому что им плохо, а потому что им больше ничего не чувствуется.

من نمیتوانم به تو بفهمانم؛ نمیتوانم به کسی بفهمانم که در من چه میگذرد، من حتی نمیتوانم آن را برای خودم توضیح دهم.