توییت

اگر قند تو تلخیده خیال شهد به سر دارم اگر شهد تورا خوردند نبات شاخه تر دارم ‌ اگر ایینه ات بشکست رخ خویش در دو چشمم بین اگر چشمان من بندند دل من را ببین جانا

توییت
عکس

وای ولی عاشق کشیدن چشم و ابرو ام. اینم خودم کشیدم و شاید یه چشم عادی به نظر بیاد خیلی هم حرفه ای نیست ولی این چشم رو خیلی دوست دارم و حس خوبی میده.

توییت
عکس

همه از این چالش‌ها رفتن منم ازین چالشا. رد نشه خدایی وقتی این همه آدم ازین چالشا رفتن رد نکنید.