خیلی سخته، خیلی سخته، خیلی سخته که با حرفاشون نابودت میکنن، با کاراشون روحت رو پاره میکنن، با افکارشون احساساتت رو له میکنن😭😭😭 هیچوقت رازها و افکار و احساساتت رو به کسی نگو حتی اگه اون دوست صمیمیته، چون وقتی که میزاری حرف دلت توی حافظه بقیه ذخیره بشه اون فرد رو اگه مهربون ترین آدم جهانم باشه تبدلیش میکنه به قاتل احساسات و روحت، کم کم نه روحی نه رپانی نه حسی نه دوستی هیچی برات نمیمونه...
بچه ها چون نت ملی شده حوصلم سر رفته میخوام یه پست بسازم شانسی از اکانتاتون هرکی میخواد باشه تو کامنتا بگه😊😊