ما اینیم دیگه
تو خراب کردی همه چیزو خودت...
(چون ۵ شده بودم انداخته بودمش تو باغچه مون)
خیییلی حق بود
بابا پی از فایومو بدهههههه
چی داری میگ_
ما که رفتیم...
کاملا منطقیه...
_نبابا گوشیم اصل سامسونگه +روشن کن ساعتو ببینیم چنده
بزار یکم برم تستچی آروم بشم اولین چیزی که میبینم...
واکنش بقیه آهنگام: ما اینجا هویجیم؟
سیگما سیگما بوی
من تو دیت😂😂
فقط قیافه شاعر
من که زیاد در سفر زمان میکنم
بسوزییید لپتاپ اپل دارم
وای حق تا ابد همه اینجورییم به جز خرخونا
خب خونه خودتم میترکه که
وای این خیییییلی فشار داشت
بخدا هرچی از حق بودنش بگم باز کمه
اعتماد به نفس ۱۰۰/۱۰۰
حق حق حق حق حق حق...
چی بگم والا 🤣🤣🤣🤣
ای لامصب 🤣🤣🤣
برای قدردانی از سازنده محتوا، میتوانید به مقدار دلخواه به او امتیاز هدیه دهید.