
(اسکرین نمیتونم کامل بگیرم) خواستم بگم که خیر، تقسیم بندی شما بالا 4.5 تاس و پایین 5.5 برای همین اشتباه درمیاد 10 عدد زوجه برای همین تقسیم بر 2 عدد کامل باید بشه نه خورده دار (اگه چرت و پرت میگم منو نخورید منظور بدی ندارم💔)
وقتی میفهمی گفتگو باز شده و خوشحال میشی اما یادت میاد تنها کسی که بهش پیام میدی اکانت دیگه خودته:

دیدم همه دارن نقاشیاشونو میزارن منم بزارم من هیچی از نقاشی بارم نیست ،صرفا میزارمش چون خودم ازش راضیم😀✨ نصفه شب تو ظلمات کشیدم لطفا ضایعم نکنی-
_نههه شما تو غیر دولتی نمره هاتونو میخریننن!! من با نمره 9 فیزیک: آره داداش فقد پول شهریه زیاد بود وسعم به همین میرسیدمیدونی☺

واکنشم وقتی دوستم تصمیم میگیره به مامانم درباره کشتن تعقیب و گریز بگه: قابل توجه کاربر بتانی 😐😔

قیافم وقتی اون دختره تصمیم میگیره برای هزارمین بار درباره بدی های مرسدس بنز و گرمی هوای جزایر قناری که برای سال تحویل رفته بگه:گگگگگ
یچیزی که تازه درباره خودم فهمیدم اینه که من از ظاهر آدم جدی و منطقی و درونگرا و اینا هستم، ولی اگه باهام یه یه ماه نشست و برخاست کنی میبینی از تمام دلقکای اطرافتون دلقک ترم🤡😔😀 دلقک بیمزه-

عکس عجیبیه؛ ولی بد درکش میکنم!(من درحال در اوردن چشمم چون همچین حسی دارم(دارم قوز قرنیه میارم))