
شاید فقط میخواست که بهم بفهمونه که لیاقت مهربونی من رو نداره ! 😃 ( مشترک گرامی ؛ مخاطبی برای این اسلایس پیدا نشد . )

شاید فقط میخواست که بهم بفهمونه که لیاقت مهربونی من رو نداره ! 😃 ( مشترک گرامی ؛ مخاطبی برای این اسلایس پیدا نشد . )

بخاطر کار هایی که با من و دوستام کردی😃💔 ( اصلا به معلم کلاس پنجم که مزخرف ترین دلیل من رو به دفتر برد اشاره ندارم )