میم

در این مدت، زندگی به گونهای سپری شده است که میتوانم سالها بدون آنکه هیچ اتفاق غمانگیزی رخ بدهد، غمگین بمانم.

دلم میخواد یه نامه برای همه دوستام بفرستم «ببخشید خبری ازتون نمیگیرم و نیستم؛ راستش خودمم نمیدونم کجام. فقط توی یه چاه غم و تنهایی گیر افتادم که نمیخوام شما رو هم بکشم داخل»