
خوشحال میشم به پستم درباره داستانم سر بزنید . اگر هم پست رو دیدید حتما نظر سنجیم در مورد داستان رو ببینید .

خوشحال میشم به پستم درباره داستانم سر بزنید . اگر هم پست رو دیدید حتما نظر سنجیم در مورد داستان رو ببینید .

《 از خیابان عبور میکنم . اما اینبار ... دستی نیست که مرا نگه دارد 》 - از کتاب : هر دو در نهایت میمیرند -

< در دنیای خیالات سر کردن و فراموش کردن زندگی واقعی کاری رو از پیش نمیبره > -البوس دامبلدور -

< کاش اینفدر اب داشتم که جهنم را خاموش و اینقدر اتش داشتم که بهشت را میسوزاندم . تا مردم خدا را بخاطر خودش بپرستند > - زرتشت -

~ خواندن نوعی سفر است ، سفری بدون مقصد مشخصی . ولی هر بار در این سفر به جای تازه ای میرسی ~

《 تو آدم بدی نیستی هری ، تو آدم خیلی خوبی هستی که اتفاق های بدی براش افتاده 》 -سیریوس بلک -

《 همه ما درون خودمون خوبی و بدی رو داریم ، ولی موضوع اینه که کدوم یکی رو انتخواب میکنیم 》

{شادی رو میشه تو تاریک ترین لحظات پیدا کرد فقط اگه یه نفر یادش باشه ، که چراغی رو روشن کنه} - البوس دامبلدور -

یه افسانه هست که میگه: اگه دختری حس خوبی به پسرا نداره بخاطر اینه که روحش هنوز عاشق معشوقه زندکی قبلیشه و میخواد اونو از هر کس کس دیکه ای دور نگه داره ♡

یه افسانه هست که میگه: اگه بی دلیل از یه شهر یا کشور خوشت میاد و بهس کشش داری یعنی یه بخشی از سرنوشتت اونجاست :)

《 کسانی که کتاب نمیخوانند یک زندگی را تجربه میکنند و کسانی که کتاب میخوانند هزاران زندگی را 》 ♡♡♡

Taking refuge in music, books and movies is } { much better than taking refuge in people { پناه بردن به اهنگ . کتاب ها و فیلم ها خیلی بهتر از پناه بردن به آدم هاست }

ندانی که ایران نشست من است؟ / جهان سر به سر زیر دست من است ؟ همه یکدلانند، یزدان شناس / به نیکی ندارند از بد ،هراس دریغ است ایران که ویران شود / کنام پلنگان و شیران شود چو ایران نباشد تن من مباد / به این بوم و بر زنده یک تن مباد