
کاملا(بچها فهمیدید کامنتا باز شد بلخره؟(مثلا انگار تستچی به همه اطلاع نداده-))

یعنی چی این وسط از ما امتحان میگیرین؟! من تنها در صورتی میتونم جواب بدم که امتحان از نوع جنگنده، ناو، موشک، پهپاد و رادار ها باشه.

هیچوقت فکر نکن زشتی؛ تو فقط در دوره اشتباهی به دنیا اومدی.. مثلا اگه چند قرن زودتر به دنیا میومدی احتمالا سوگلی ناصرالدین شاه میشدی..

همون لحظهای که داری از استانداردات پایین میای و فکر میکنی ارزشش رو داره، کاش صاعقه بزنه مغزت ریست شه

خانم محترم چون خوشگلی فکر کردی هرچی بگی مطلقا حق با شماست ؟ متاسفانه درست فکر کردی