
فرض کنید زندگی شما یک مربعه که شما فقط یه دایره ازشو به دیگران نشون دادین.... چهار گوشه ی پنهان زندگی شما چه چیزهایی یا چه کسانی هستند؟ چه چیزایی یا چه کسایی راز شما محسوب میشن؟ (آیا اینکه مثل احمقا انتظار دارم رازاتونو بریزین رو دایره چالش محسوب میشود؟ فععک نک...)

بچه ها این موسی کو تقی ها (حالا همون یا کریم شما) روز عید غدیر به دنیا اومدن که دقیقا نمیدونم چند روز پیش میشه ... داستان اینه که ما وقتی نقل مکان میکنیم توی هر خونه ای که میریم یه قسمتی درست میکنیم که دست آدم و گربه و موش و اینا بهش نرسه و موسی کو تقی ها بیان اونجا لونه بسازن و تخم گذاری کنن....(نگاه نکنین سطح صافه مامان باباشون روش یه لونه چوبی گود ساختن که اصلا ممکن نیست جوجه ها یا تخم ها بیوفتن) سالی دو بار میان و این جوجه ها چهارمین دفعه ان که از این چهار بار یک بار به نتیجه نرسید متاسفانه

بچه ها به نظرتون اینا واقعین یا هوش مصنوعی؟ اگه هوش مصنوعیه که جزئیاتش واقعا انسان رو شگفت زده میکنه.... اگه واقعیه شگفت زده و اینا حق مطلبو ادا نمیکنه واقعا فقط میشه گفت برگ هایم🌝

پارت دو چیزی که باید میکشیدم vs چیزی که کشیدم پو مناطق محروم و جنگ زدست ولی خب از اونجایی که فصل امتحاناست و بنده ترجیح میدم هر کاری بکنم جز درس خوندن ، همه ی نقاشی هایی که ذخیره کردمو می کشم و قراره هزار تا اسلایس اینجوری ببینید متاسفانه 🌝 (در نوع خودش با نمکه دیگه بیخیال🌝)

موقعیت: تو اینقدر بیکاری که نسبتای این اسلایس رو حساب کردی... سمت چپی میشه عمه ی دایی مادربزگ ، وسطی چهار تا جواب داره اگه دختری باشه که نوه ی دختریشه میشه برادر داماد دختر عمش ، اگه پسری باشه که نوه ی دختریشه میشه اون یکی نوه ی دختر عمش ، اگه دختری باشه که نوه ی پسریشه میشه برادر داماد پسر عمش ، اگه پسری باشه که نوه ی پسریشه میشه اون یکی نوه ی پسر عمش🌝
من اصلا کاری به چیزی ندارم ولی خدایی این اتفاقایی که برای تستچی افتاد یه چیز خوب داشت... حداقل باعث شد بعضی کاربرا قدر کاربرای ناظر رو بیشتر بدونن... یادتونه قبلا بعضیا چقدر غر میزدن؟ (منظورم شخص خاصی نیست🌝) #ستاد–حمایت–از–ناظران–مظلوم–تستچی

اصلا تو خودت حاضری تو این تیمaرستان زندگی کنی زن حسابی؟ آخه چرا تا وقتی تستچی هست آدم باید دلش بخواد جای دیگه ای زندگی کنه؟

* وقتی نسلی از ناظرا هستی که برای ناظر شدن تنها شرط این بود بالای ۱۲ سال باشی و قوانینو رعایت کنی🌝

جهنم و ضرر همه چالش ما هم چالش دیگه نمیتونم مقاومت کنم، یا fح.ش.م میدین یا استقبال میکنین دیگه خودم: کسایی که هنرشون مادرزادیه و نقاشی کشیدن رو خیلی حرفه ای بلدن ، حتی از دوران بچگی

نمیدونم شما هم مثل من فکر میکنید یا نه ولی این کاربرایی که جدیدن.. یعنی عضویتشون کمتر از یه ساله خیلی تابلو جدیدن... قشنگ میتونی بفهمی جدیدن ، چون علائم خاصی دارن مثلا به ممد میگن مدیر سایت ، تستچی ،(در بعضی مواقع آقا محمد نیز رویت شده است) یا یه بار یکیشون خیلی جدی داشت از ناظرا میخواست تستشو ویژه کنن..(نمیخوام مسخره کنم فقط به نظرم گوگولی ان🌝) اون وقتا که من خیلی جدید بودم سهتا چیزو نمیدونستم.. اول بلاگ کجاست، دوم ناظرا نمیتونن شخصی کنن و سوم اینکه چرا همه ته اسمشون یه خبیث داره(یادش بخیر)

من که قصد توهین ندارم ولی اگه داشتم بازم نمیتونستین کار خاصی انجام بدین... حتی دیس لایک هم وجود نداره🌝

درود، خواستم بگم بنده به طور داوطلبانه حاضرم پنجشنبه و جمعه ها هم برم مدرسه ولی تعطیلات اینچنینی توی تقدیرم نباشه با تشکر 🧙🏻🍃.

از جمله چیز هایی که طی سال اخیر یاد گرفتید چی بوده؟🍃🍀🍁❄ برای من این بوده که به هیچکس نباید اعتماد کرد ، همه آدما یه پله عوzی تر و بی لیاقت تر از چیزین که فکر میکنی و اینکه باید خودتو اولویت قرار بدی ، هرکی بهت به هر نوعی بی احترامی کرد جلوش بایستی یا حتی بذاریش کنار 🧙🏻✨

بچه ها من داشتم پستای لیست هامو نگاه میکردم... بعد یسریاشون انگار منه گذشته گذاشته اینجا فقط برای اینکه منی که الان وجود دارم ببینم... عجیب به نظر میومد که انگار آینده رو از قبل پیشبینی کرده بودم 🌝 (پ ن : ترسیدم یه ذره حس کردم با گذشته ارتباط برقرار کردم😂) خلاصه که... از این کارا بکنید چند وقت بعد میبینید سوپرایز میشید🤡

نمیدونم باورتون میشه یا نه ولی من تا همین چند سال پیش نمیدونستم کاکائو از میوه ی کاکائو به دست میاد فکر میکردم هسته ی وسط آواکادو همون کاکائو عه و شکلاتو از اون درست میکنن و حتی فکر نمیکردم خود آواکادو رو هم میخورن فکر میکردم وجودش فقط به خاطر هستشه🤡😂🌝🥑

باشه ولی به نظر من تتو های رنگی از تتو های معمولی خیلی قشنگترن و حتی اگه یه روز به مرگم مونده باشه باید یکیشو داشته باشم🌝💕✨

تنها پرنده ای که به جرئت میتونم بگم گیاهخوارا هم از شکار شدنش خوشحال میشدن ایشونه (هیچوقت نفهمیدم دقیقا این چه پرنده ایه شتر مرغه؟)

اصلا کی به کیه ، حالا که همه نقاشیاشونو میذارن منم تمام هنرمو جمع کردم و براتون بهترین نقاشیمو کشیدم برای اطلاع از قیمت اثر کلمه ی خرید رو کامنت کنید 🌝 (پ ن : این نقاشی رو بعد از ۵ بار تلاش کشیدم)