اسیدی ترین چیزی که دارین رو رو کنین😹😹
| اتمام مسابقه | 1400/11/22 |
| ظرفیت مسابقه | 25 شرکت کننده |
| نحوه تعیین برنده | جایزه : 1000 امتیاز و مدال توسط لایک کاربران |
از کوئین کاریناست از کوئین نینگ نینگ هم داشتم ولی این رو ترجیح دادم به افتخار کویینم لایک کنین
به افتخار کوکی😐👏🏻👏🏻اگ لایک کنی بزرگ شدی میری کره😐🤲🏻
خودم سمی ترین چیزی که دارم همین عکسیه که رو مسابقس 😹😅😹😹
سلام آجی جونم 💕💖 شاید باورت نشه ولی این سومین باره دارم اینو مینویسم یه بار غلط املایی داشتم یه بار منتشر نمیشد🤣 و اینم از سمی ترین عکس گالریم از جیزل تو گروه اسپا صبر کن ببینم این تو گالری من چی کار میکنه😐
این سمی ترینش بود😂😂😂😂(توی تستچی بود) لایک پلیز🤗
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
انیو سیو👋🏻👋🏻
من سانا هستم عضو گروه فانتاستیک گرلز👩🏻🦰👩🏻🦰
گروهمون ³ عدد 👸🏻 داره !!
💗 سانا 💗
🧡 هانا 🧡
❤ سولگی ❤
ما تازه دبیو کردیم و فنی نداریم
به فنامون میگیم دریمی ☺🤭
دریمی میشی ؟
-----------------------------------------------
صاری بابت تبلیغ اگه مشکلی نداری پینم کن