کدوم کشور رو بیشتر دوست دارین؟چرا؟
| اتمام مسابقه | 1405/04/16 |
| ظرفیت مسابقه | 50 شرکت کننده |
| نحوه تعیین برنده | بدون مدال مسابقهتوسط سازنده مسابقه |
| شرکت در این مسابقه | |
کره جنوبی به خاطر کیپاپ و آیدل و .. همه چیزش💜🇰🇷
کره ی جنوبییییییی تا ابد چون ایدلام اونجاستتتتتت
ایران تا ابد
راستش مطمئن نیستم هر کشوری خوبی و بدی خودش رو داره ؛ احتمالا همین ایران ... مردمش بیشتر برام قابل درکن و خوب سطح طنز خوبی هم داریم
اسپانیا، کوبا. به نظرم مردم مهربون و خونگرمی دارن، جاهای دیدنی زیادی دارن و موقعیت جغرافیایی خوبی دارن.
کره .. استروووووــــــــ
لبنان چون پر از آثار تاریخی و واقعا دوست دارم برای یه بارم که شده برم اونجا...
ایران چون بقیه کشورها یه حس و حال غریبی دارن
رها همیشه میگفت دلش میخواد بره فرانسه پس میگم فرانسه:) + مسترکیممم
فرانسه رو دوست دارم دلیلی ندارم
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
قطعا کره جنوبی 💃🏻