اونوقت بهش چی میگی؟
| اتمام مسابقه | 1405/04/03 |
| ظرفیت مسابقه | 25 شرکت کننده |
| نحوه تعیین برنده | جایزه : 1000 امتیاز و مدال توسط لایک کاربران |
جواب ازمایشت با یکی دیگه جا به جا شده🎀 واقعا جواب میدههههه
غیر ممکنه ، چون خودشم میدونه چه چیزی گریبانشو گرفته .. تو هم کاری نمیتونی بکمی مگه خودش بخواد ، ولی پیشنهادم اینه که غذایی که دوست داره براش بپزی، البته شاید به خاطر دارو ها خوشش نیاد ولی به دل نگیر و بغلش کن . بگو اشکال نداره . به غر هاش گوش کن ، از نوسان خلقیش ناراحت نشو و سعی کن درکش کنی البته بهش نگو که درکش می کنی چون از این حرف متنفره ( خودمم یکی از عزیزانم سرطان داشت خوب می فهمم بهش دل نبند، اما خاطرات خوبی باهاش بساز 💫🥲🩶) ی روزی درمانشو پیدا می کنم ، قول میدم
بعضی اوقات ، زندگی تو اون دنیا حتی شاید قشنگ تر باشه ، اگه موندنی باشی ، در بدترین وضعیت هم که باشی یا خوب میشی یا به جایی که باید بری میری که شاید حتی بهتر از اینجا باشه
من از این کلمه ی سرطان فوبیا دارم واقعا نمیفهمم چرا همچین بیماری ای باید وجود داشته باشه صد در صد ما نمیتونیم کسی که این بیماری رو داره درک کنیم یا بهش امیدواری بدیم فقط باید با کارامون بهش نشون بدیم که زندگی هنوز قشنگیای خودشو داره
شاید یه آدمی تورو دوست داشته باشه و به عشق تو نفس بکشه و زندگی کنه.اگه نا امید بشی اون دلش میشکنه!دلش رو نشکون اون سختی زیاد کشیده💔💔
اگه ایمان داشته باشی خوب میشی به خودت تلقبن کن خوب میشی
بخند...
شاید ترسناک باشه ولی قطعا پر از آرامش هم هست ولی الان فقط به این فکر کن که باید بیخیال همچی بشی و تو لحظه زندگی کنی و تمام سعیت رو برای زندگی کردن بکنی
هرچقدر بیشتر بهش فکر کنی، بدتره! اینکه اصلا به مرگ فکر نکنی و فقط حواست به این باشه که از هر لحظه لذت ببری بهترین کاره
خب، ببین،بهتره که همه ی ادما نهایت لذت رو از زندگیشون ببرن. شاید همه نتونن ولی تو میتونی نیازی نیست امروز رو با ترس از فردا از دست بدی تازشم کی میدونه فردا چی میشه؟ شاید همین فردا خبر برسه دارو ی درمان خیلی سریع سرطان اومد. خب حالا کدومو انتخاب میکنی؟ (من توی زندگیم مگه تاحالا به کسی امیدواری دادم اخه؟)
اگه بمیری تاریخچه یه گوشیتو به کسی نشون نمیدم
چجوری بهش امید بدم در حالی که خودم سالمم و امید به ادامه ندارم ؟
آدم قرار نیست همیشه زنده بمونه پس از زمانت استفاده کن و شاد باش🙂
من بلد نیستم بهت امید بدم ، بگم خوب میشی و اینا نه....ولی بدون تا آخرین لحظه ات حتی اگر خوب نشوی دوستت دارم
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اون بارها بهت میگه زندگی بی رحمه ، بار ها به موجودیت زندگی ناسزا میگه و متنفر میشه ، ممکنه منفور نرین آدم دنیا به نظر برسه ، اما تو به عنوان یارش ، کسی که واقعا دوستش داره و بهش امیت میده باید کنارش باشی سعی نکن بهش بکی نه اینطور نیست ، دیدگاهتو عوض کن زندگی خیلی هم خوبه ( من کردم ، شما نکنید) بهش بگید آره . میدونم .نباید اینطوری میشد.
صبر کلید اصلیه ، اونم خالی میشه ، اما اگه نا امید بمونه ، ممکنه حالش بد تر بشه ، اینم دست شما نیست ، خودش باید بفهمه که میتونه خوب بشه ، اونم اراده میخواد .
عالیی
همینو میتونی توی مسابقه شرکت کنی و بنویسی
خیلی خوب شد😭