هر روز جلوی آینه می ایستیم و بهش نگاه میکنیم. چیزهایی در دل ماست که آینه به ما میگوید و ما نمیخواهیم آن را بشنویم. آن چیست؟ مثال: آینه به من میگوید:«او هرگز تو را دوست نداشت»
| اتمام مسابقه | 1405/04/05 |
| ظرفیت مسابقه | 25 شرکت کننده |
| نحوه تعیین برنده | جایزه : 1000 امتیاز و مدال توسط لایک کاربران |
| شرکت در این مسابقه | |
تو خوشگل نیستی🗣🗣
چطور به روح اعتقاد داری با اینکه ندیدیش ولی به کسی که الان داری نگاش میکنی اعتقاد نداری؟
آینه به من می گوید: اگر شب ها به من نگاه کنی، چیزی را خواهی دید که دوست نداری!🫢🌚
نمیدونم آینه چی میگه ولی شاعر میفرماید: آینه چون نقش تو بنمود راست خود شکن آینه شکستن خطاست☝🏻
آیینه به من میگوید:گر چه دیوانه وار دوستش داشتی،اما او هرگز،حتی به وجود تو پی نبرد:)
تو زشتی!
برای هیچ چه بلاهایی که سر خودت نیاوردی
آینه به من می گوید: امروز می خوای کدوم نقاب رو به چهرت بزنی؟ نقاب آدمی خوش خیال و خوشبین یا یک دلقک بازیگوش ، شاید هم می خوای با مظلوم نمایی ادای فرشته هارو دربیاری؟خسته نشدی؟ میدونم که شدی جاش رو رو صورتت دارم میبینم . با خودت روراست باش چهره واقعیت داره پشت این میلیون ها نقابی که ساختی محو میشه، تا کی میخوای به خاطر ترس مسخرت از قضاوت خود واقعیت رو مخفی کن- نهههه اون سنگ رو بذار کنار شکستن من چیزی رو عوض نمیکن- کرچچچچچچ( صدای شکستن آینه)
خوشگل کی بودی تو
آیینه:صورتت رو دوباره بشور، کنار چشمت هنوز کثیفه من: همین الان شستم بخدا😭
آینه به من میگوید:واییی تو چقدر خوشکلی،چقدر جذابیییی،خدا ترو چطوری ساخته؟
انقدر کر.....ینج نباش💔🥲
سلام جوان ایرانی یک روز دیگه تو ایرانه😍👺
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
باید عالی باشی تا ازت خوششون بیاد
یه سوال چجوری ویژه شد؟؟
وقتی منتشر میشه خود به خود ویژه میشه