من دلم میخواد بدونم نظر کاربرا چی هست و به بقیه هم پیشنهاد بدن
| اتمام مسابقه | 1405/04/14 |
| ظرفیت مسابقه | 75 شرکت کننده |
| نحوه تعیین برنده | بدون مدال مسابقهتوسط سازنده مسابقه |
| شرکت در این مسابقه | |
صحبت کردن با رفیقت
تا ابد تراپی برای من اهنگامه:)
بهترین تراپی ها برای خودم (به شما هم پیشنهاد میکنم انجام بدید): گوش دادن به آهنگ🎵 کتاب خوندن📕 مرتب کردن هر جایی که آدم بتونه. مثل کشو ها 🎀 و یا کمد🩵 نقاشی یا طراحی✨️ تماشای آسمون و یا ستاره ها🌉🌇 بو کردن عطر( این خیلی کمکم میکنه🌈)
خوشحال کردن خودت،هر چیزی که بتونه رو لبت خنده بیاره و تورم از ته دل خوشحالت کنه🐣💗💘
حرف زدن با مامانم، هیچ چیز دیگهای هم نمیتونه در حدش باشه!🗣️
به نظرم قرآن خوندن و قرآن گوش دادن واقعا آدمو آروم میکنه
امممممم شیز کاکائو و شارژ
حرف زدن با یه آدم که درکت کنه
انیمه کتاب موسیقی
من که نمیدونم تراپی یعنی چی پس خداحافظی خداحافظی
بهترین تراپی ها از نظر من: آهنگ های پلی لیست سریال های مورد علاقه نوازندگی(هر سازی) کتاب با ژانر مورد نظر بارون و بوی خاک بارون خورده آسمون شب نقاشی و طراحی
انجام دادن هرکاری که خوشحالت میکنه🎀
هرچی که خوش حالت میکنه و باهاش آروم میشی🥰
استری کیدز
خالی کردن خودت پیش آدمی که دوسش داری:)
گریه کردن؟🥀
نوشتن روی کاغذ بهترین تراپیه میتونی احساساتتو مرتب کنی و بهتر خودتو درک کنی
بیلی ایلیش
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
نظرات بازدیدکنندگان (0)