فکر کن تو یه روانشناس هستی به کسی که از زندگی ناامید شده چی میگی که اون رو مشتاق به ادامه زندگی بکنه
| اتمام مسابقه | 1405/03/29 |
| ظرفیت مسابقه | 30 شرکت کننده |
| نحوه تعیین برنده | جایزه : 1000 امتیاز و مدال توسط لایک کاربران |
خب ببین ما فقط یکبار زندگی می کنیم حیف نیست که توی این یکدونه زندگی خودمون رو حروم حرف های دیگران بکنیم یا برای دیگران زندگی کنیم ؟؟ تو فقط باید دیدت رو نسبت به جهان و زندگیت عوض کنی و سعی کنی جور دیگه ای زندگی ات رو ببینی
اون فرد رو با ارزش خطاب میکنم... از او تشکر میکنم و به خاطر ادامه دادن و جنگیدن از او قدردانی میکنم، چون او اکنون در مقابل من ایستاده، چیزی که او را به ناامیدی و افسردگی کشانده دیگران بودند، آنها به شکلی با او رفتار کردند که خودش رو از اونها ترد کرد و بعد از مدتی از خودش متنفر شد و بعد به فکر م*ر*گ خودش افتاد شاید فقط کمی باید افرادی باشند که واقعا از ته قلب از وجود فردی خوشحال باشند و چنین افرادی برای اون فرد ارزشمند هستند، و این چیزی هست که آنها را به حرکت در می آورد
اون نمیخواست تو اینطوری زندگی کنی:) خودک.شی فرار کردنه سعی کن تا زنده ای زندگی خوبی داشته باشی و به یه حس خوب برسی
شاید راه طولانی باشه ، سخت باشه اما شاید چیز شگفت انگیزی در انتهای راه در انتظارت باشه !
عیباباا یه سایت هست به نام تستچی بروتوشش سلامتروان پیدا مکنیی بوخدا🥲
حتی اگه کسی نباشه که باهات همدلی کنه.... زندگی رو بچسب و زندگی کن شادی کن و آرام باش🤯
خب بهش میگم: پس اگه از یه نفر اومد و گفت فیلمی که داری میبینی بلاخره تموم میشه باید خاموشش کنی؟ خب البته که نه چون دوباره میتونی فیلم رو ببینی ! واسه همین زندگی خاصه ! چون فقط یه بار میتونی تجربه اش کنی و بعدش وارد مرحله ی جدیدی میشی که شگفت انگیز تره اما تا این مرحله رو به خوبی تموم نکنی نمیتونی بری مرحله ی بعد
چیز هایی میگم که لازم داره بشنوه!🤗🌟 تا بهش امید بده و اون رو مشتاق زندگی کنه!🍃
میشنوم که خیلی خستهای و همهچیز بیمعنی شده. این حالت واقعی و سنگینه، اما همیشه دائمی نیست. لازم نیست الان برای کل زندگی تصمیم بگیری. فقط همین لحظه مهمه.ذهن وقتی تحت فشار میاد، آینده رو تاریکتر از چیزی که هست نشون میده.تو قرار نیست همین امروز همه چیز رو حل کنی.فقط میخوام بدونم همین الان چی بیشتر از همه اذیتت میکنه؟بیاییم فقط روی یک قدم خیلی کوچیک تمرکز کنیم، نه بیشتر.حتی نفس کشیدن، آب خوردن یا نشستن کنار یک جای آروم میتونه شروع باشه. تو لازم نیستی این حس رو تنها تحمل کنی .
زندگی مثل فوتباله ، این گل خوردی به این معنا نیست که باختی ، میتونی هزاران گل بزنی و با خوشحالی تمومش کنی ، نه اینکه دقیقه ۱۵ تسلیم بشی....
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
برنده شدم 😇
ممنونم از سازنده 😊