خب از اونجایی که از عنوان هم معلومه بگید بهترین آهنگی که شنیدید چی بوده و چرا🙃
| اتمام مسابقه | 1405/03/04 |
| ظرفیت مسابقه | 40 شرکت کننده |
| نحوه تعیین برنده | جایزه : 1000 امتیاز و مدال توسط لایک کاربران |
| ظرفیت شرکت در این مسابقه تکمیل شده | |
آلبوم Billie Eilish – HIT ME HARD AND SOFT 1. WILDFLOWER 2. THE GREATEST 3. THE DINER 4. SKINNY 5. LUNCH 6. L AMOUR DE MA VIE 7. CHIHIRO 8. BLUE 9. BITTERSUITE 10. BIRDS OF A FEATHER
Sweater wheater فکر نمیکنم دلیل لازم باشه🤌🛐
"خون از اب غلیظ تره" چون هم لحن و موسیقیایی این اهنگ قشنگه و هم داستانی که پشت اهنگش بوده (:
Arcade خیلی قشنگه حتما گوش کنید 😭
هزار تا آهنگ مورد علاقه دارم خ-
Fourth of July نامه ای که یه مادر قبل مرگش برای پسرش نوشته که اجازه ندادن توی بیمارستان قبل مرگ اونو ببینه و ازش خداحافظی کنه و سال ها بعد اوه بچه این نامه رو به آهنگ تبدیل میکنه ...:(
Once apon a dream از lana del rey لانا ✨️
آهنگ fairytale از الکساندر ریباک حس عشق رو عالی توصیف کرد
unstoppable, snowman, talking to the moon, daylight, astronaut in the ocean, in the stars
فقط Die with a smail
آهنگ wasteland که توی آرکین هم بود چون بهم این حسو میده که انگار داری توی یه خرابه گریه میکنی و همون لحظه یهو میبینی یه گل از زیر آوار سبز شده میدونی قرار نیست دووم بیاره ولی همون یک ثانیه میارزه که بهش خیره بشی🙃
AM:3 از رزی🎼
ماکینگبرد مال امینم اینو گفتم چون اگه میخواستم ایرانی بگم باید طومار میساختم
آهنگ های زیادی هست اما شاید آهنگ جان مریم حس اصیلی بهم میده حتی اگه غمم شبیه اون نباشه شاید بخاطر اینه که زمانی که بچه بودم شنیدمش منو یاد اون دوران میندازه
آهنگای modern talking، شاهکارننن
۱.آهنگ روسی لالایی از رئوف و فایک :آرامش بخش ۲ . چیک چیک بوم از استری کیدز : ریتم پر هیجان و معانی ۳ . آهنگ do it از استری کیدز :ریتم 😎 ۴. بچه ها اسم اصلی آهنگ رو یادم نیست : آهنگ روسی (ستاره ها با آرامش سقوط میکردن)... ریتم و معنی ۵ . آهنگ تلخم همچو شراب :وایبش ۶.آهنگ tatoo با صدای جونگ کوک و جیمین ۷.آهنگ روسی چشمان قهوه ای :ریتم ۸. آهنگ دوران کودکی از رئوف و فایک :وایبش و معنی و خلاصه کلی آهنگ دیگه❤️ ... اصن باید پست میساختم 😎
قشنگترین آهنگی که شنیدهام، صدای قلبی است که برای اولینبار به عشق گفت «بمان».
Ilomilo از بیلی آیلیش عالیههههه
آهنگ I'd rather sleep خیلی حس عجیب و وایب باحالی داشت تقریباً وایب این عکسو میده
Happier than ever از بیلی آیلیش حتما برین گوش بدین*
Starmen از دیوید بویی... خیلی دوسش دارم❤️
آهنگای فانک_کیپاپ_آهنگای قدیمی مثلا گوگوش،حمیرا،ابی و ...
آهنگ های یه انیمه است
همهی آهنگای هایده و تتلو🧸
صداش تنها صداییه که آرومم میکنه:))
آهنگ کلش آف کلنز🫠 اصلا میبردت به چند سال پیش این آهنگ
آهنگ change از hyde خیلی آهنگ فوق العاده ای و نمایانگر افسردگی و دردیه که موانع در راه رسیدنت به هدف بوجود میارن.
And love said no از HIM (شاهکار به معنای واقعی)
505(حال ندارم اسم خوانندشو بنویس-) البته بگما این یکیشونه
مرا چشمیست خون افشان ز دست ان کمان ابرو...❤️🩹
اهنگ 1 . در همین لحظه 2.in my blood 3.APT APT 4.Bohemian Rhapsody – Queen
آهنگ لبریز از امیر خلوت چون بعضی جاهاش زندگی خودمو تعریف میکنه
آهنگ love wins all آیو که به نظرم یه وایب خوبی داشت آهنگ چینی روسی My love هم که یه مدت ترند شده بود به نظرم خیلی خوب بود و ریتمش رو دوست داشتم
آهنگ snowfall از one heart (بیکلامه، ولی قشنگه) حس و حالی گه ازش میگیری بستگی به خودت داره. اگه ناراحتی، برات آهنگ غمگینیه؛ اگه ذهنت آشفتهست، میتونه خیلی آرومت کنه؛ اگه ناامیدی، بهت یکم حس امید میده؛ خلاصه که بسیار زیباست، از گوش دادنش پشیمون نمیشید.✨️
دلیلش جذب شدن میتونه باشه اهنگای: ۱. اون دیگه نمیتونه از تتلو ۲. they don't know about us از بی تی اس 3. FYA از بی تی اس ۴. Talk dirty از دنیل دی انجلو این چهار تای برتره وگرنه من همشون رو دوست دارم
خب نمیشه گفت یه دونه آهنگ چون مورد علاقه های من خیلی زیادن ولی اونی که خیلی روم تأثیر گذاشت : ❤️ ایرانی : رز سفید من ، در سکوت شب 💜 کره ای : fake love ، کلا آلبوم ARIRANG
بهترین آهنگ هایی که شنیدم تعدادشون زیاده مثلا: ●آلبوم آریرانگ بنگتن(۱۴ آهنگ):چون یه حس بازگشت دوباره به زندگی و نزدیکی و امید بهم میده ●آهنگ مردم از معین:چون مفهومش خیلی قشنگه و غم خاصی داره ●آهنگ blue side از جیهوپ:با صداش حس آرامش بهم میده ●آهنگ shot glass of tears از جونگ کوک:معنی قشنگی داره و صداش
اهنگ snooze
فکر کنم برای من shininoga ewa از فوجی کازا بود
به نظرم تقریبا همه ی آهنگ ایی که شنیدم بهترین بودن ๋࣭ ⭑ Xo -enhypen و airplane-BTS و free-rumi & jinu, چون حس خوبی دارههه😭😭🎀🎀 و Touch off-uverworld, پر انرژیه و معنیشو دوست دارم و That that -psy, suga و paranoia-heart steel , پر انرژیه✨✨
آهنگ دلیار از سارا نائینی.🌱
Kiss and say goodbye by XLOV خیلی آهنگ قشنگیه و ریتم و ووکال خیلی قشنگی داره هرچی از زیبایی این آهنگ بگم کم گفتم توی سایت های ایرانی پیدا نمیشه😝
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
داغ فرهاد به دل دارم و دلدارم نیست
دل گرفتار همان دل که گرفتارش نیست
یک نظر دیدم و یک عمر پی یک نظرم...
قربانی
اهنگی که دوستم ساخته🫠
وایییی😢💖💖