توی چند جمله کارهایی رو که وقتی عصبانی میشین انجام میدین که آروم بشین رو بگین✨ (عکس هم میشه بزارین)
| اتمام مسابقه | 1405/02/29 |
| ظرفیت مسابقه | 100 شرکت کننده |
| نحوه تعیین برنده | بدون مدال مسابقهتوسط سازنده مسابقه |
کتاب میخونم.میخوابم.آهنگ میگوشم و انیمه میبینم.کلا کتاب خوندن راه فرار از واقعیت هست.خوابیدن باعث میشه ذهنت یکم سازماندهی شه.آهنگ گوش دادن اگه آهنگش مناسب باشه به آدم حس آرامش میده و انیمه ها هم از همه جا حواست رو پرت میکنن.
تا طرفو نزنم آروم نمیگیرم اما اگه تو خیابون باشیم نمیشه بخاطر همین اگه کسی همون شب عصابم رو خورد کرد کتک میخوره تا جایی که میتونم خودمو میگیرم مشت میزنم تو دیوار اما باید یجوری عصابمو خالی کنم پس همون شبی که عصابم خورده کسی نباید عصابم رو خورد کنه
عصبی شدن؟؟ من گریه- نه چیز نانای میکنم😂👍
شیرینی میخورم میخوابم ، موسیقی گوش میدم ، سعی میکنم با کسی که به حرفام با جون و دل گوش میده دردو دل کنم حموم میرم ، آب زیاد میخورم برای ضربان قلب و ریلکس شدن خیلی خوبه (:
هر چقدر می تونم می خورم
من وقتی عصبانی بشم همش غر میزنم تا آرومشم کار خاصی انجام نمیدم یا هر چیزی که جلو دستم باشه مثلا خودکار خرابش میکنم🤌🤡😂
میرم یه معدن خوراکی برا خودم می خرم و با فیلم دیدن می خورمشون ۱۰۰٪ تضمینی.فقط زیاد نخورین چون ممکنه چاق بشین و باز به خاطر چاقیتون عصبانی بشین مثل دولینگوی بیچاره من☝🏻
دستم رو میزارم رو قلبم و یه نفس عمیق می کشم و میگم هیچ چیزی ارزش اعصبانی شدن و ناراحتیت رو نداره
وسیله پرت میکنم ☺️☺️🎀🎀
قبلاً فرار از احساسات با حواس پرتی الان روشی بهتر یعنی نوشتن برای تخلیه
هیچ کاری نمیکنم و فقط فکر میکنم و به چیز ها و کار های که باید میگفتم و می کردم و چه خواهم کرد فکر میکنم🙂
سعی می کنم خودم رو آروم گنم و این آهنگ رو زمزمه می کنم ......Just do it do it do it ( عکسش نمیاد منظورم DO it استری کیدز هست )
کار خاصی نمیکنم والا صبر میکنم خودش اروم میشه و با اگاهی و مهار کنترلش میکنم
خیلی کم پیش میاد عصبی بشم ولی وقتی عصبی بشم، برای اینکه ممکنه طرف مقابل ناراحت بشه مراعات می کنم و چیزی بهش نمیگم(تا بعدا پشیمون نشم)، یهویی خودم شروع می کنم به گریه کردن:(( و این شکلی عصبانیتم بلافاصله به گریه تبدیل میشه. انقد گریه می کنم تا آروم بشم.
می زنم خونه رو نابود می کنممممم. پوست لبمو نابود می کنممم. موهامو از ته می کنممممم. بعدشم عصبیانتم یادم می ره می شینم با ساندیس و کیک درس می خونم 🗿😀
خیییلی کم پیش میاد عصبی شم اما وقتی عصبی میشم میرم سر به سر خواهرم میزارم تا گریه کنه اون وقت حالم خوب میشه نمیدونم چرا ولی جدی جواب میده میدونم کارم بده نمیخواد بگید
گوریااااااااااااااااااا
گریه میکنم
خاب، رویاپردازی، یا اهنگ گوش دادن
قطعا اهنگ گوش میدم،گریه میکنم،یه خوردنی چیزی درست میکنم،تستچی گردی میکنم،با دوستام حرف میزنم ولی خب اکثرا اهنگه🤏🏻🫂
خودمو میزنم و گریه میکنم....نه واقعا باور کنید.خودمو تیکه پاره میکنم 🤣🤣🤣🤣🤣
قولنج دستمو میشکونم هر چقدر عصبانیت بیشتر شدت شکوندن هم بیشتر
آدم آرومی هستم،کلا دنبال دعوا نیستم و حتی اگه تو دعوایی باشم شروع کننده اش نبودم،حتی اگه نزدیکه با آدمی دعوام بشه سریع به خودم میام و کنار میکشم،اما اگه حرف بدی بهم بزنن که واقعا ناراحتم کنه،یا جوابشو نمیدم یا جوری جواب میدم که دیگه چیزی نگه.اگه بهم توهین بشه و واقعا بد باشه،در حد لیاقت اون آدم جوابشو میدم یا چیزی نمیگم.کلا خونسرد و مهربونم و دعوا نمیکنم نه حوصلشو دارم نه دوست دارم دعوا کنم قلب و کلیه و فک آدم درد میگیره و روی صورت چروک میفته😂
به بالشت یا یه چیز نرم مشت میزنم
گریه میکنم،اهنگ گوش میدم یا یکم میرم فیلمای BTSوجونگ کوک نگاه میکنم تا اروم بشم😊
میرم یه لیوان اب میخورم و واقعا هم تاثیر داره(رو عصبانیتم نه ولی رو مثانه ام چرا)
با دست غیر غالب مینویسم،نقاشی میکشم،آهنگ متال گوش میدم
میرم به یه موضوع که به چیزی که ازش عصبانی شدم ربطی نداشته باشه فکر میکنم اینجوری ارومتر میشم
داد میزنم
اینقدر می زنم زیر گریه تا از حال برم
کسی که منو عصبانی کرده آتیش میزنم
گریه و غر و زدن حرف های تو دلم
باب اسفنجی میبینم
گریه می کنم🙂
به اینجا مراجعه میکنم :
سیسی تا من به خودم بیام که الان عصبانیم،حنرجمو پاره کردم و همه ظرفا رو شکستم...🥸💔
زیر دوش اب گریه کردن
آمممم آهنگ گوش میدم کتاب میخونم کیدراما میبینم
نفس عمیق میکشم، یه دوش میگیرم، اهنگ ارامش بخش میزارم❌وسیله هامو میشکنم، مثل سگ گریه میکنم،حتی گل های قالی هم فحش میدم،خودمو میزنم، خلاصه جوریکه قبایل وحشی آدمخوار جنگل های آمازون روسفید بشن✅🥰
معمولا کار خاصی نمیکنم ولی یا آهنگ گوش میدم یا ب یچیزی مشت میزنم🤡🙏🏻
معمولا اینقدر اب میخورم تا بپوکم ولی بعضی وقت ها شروع می کنم به یکی گیر میدم تا اروم شم یا با یکی سر یه موضوعی مناظره می کنم
آهنگ گوش می کنم فیلم میبینم می خوابم
خب سعی میکنم دعا بکنم تا حالم بهتر بشه
میخوابم
یکی از شرکت کننده های عزیز گفته بود خودم چیکار میکنم. خب من انقدر گریه میکنم که سردرد میشم و گاهی اوقات داد میزنم. خیلی وقتا پرخوری عصبی هم میکنم. بعضی وقتا هم میخوابم، اهنگ های راک/استری کیدز گوش میدم یا کتاب میخونم/داستان مینویسم.
من وقتی عصبانیم فقط گریم میگیره...و میخوابم تا درست بشه
یخچالو خالی میکنم 😝
طبیعیه که وقتی عصبی میشم، گریه میکنم؟
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
نظرات بازدیدکنندگان (0)