تو این مسایقه هر کی بهترین حس دنیا رو بهتر توصیف کنه برنده ست
| اتمام مسابقه | 1405/02/10 |
| ظرفیت مسابقه | 25 شرکت کننده |
| نحوه تعیین برنده | جایزه : 1000 امتیاز و مدال توسط لایک کاربران |
| ظرفیت شرکت در این مسابقه تکمیل شده | |
نتا وصل شه
شب قبل پنجشنبه ساعت کوک کنی بگیری بخوابی وقتی زنگ زد بیدار شی خاموشش کنی بعد به خواب ادامه بدی✨🙂
پول پول پول 💰
بهترین حس دنیا به نظرم بارونه وقتی توی بارون باشی و رعد و برق بزنه و باد بهت بخوره (عکس نا مربوطه)
دیدنت لبخند و خوشحالی پدر و مادرت💜🎀🖤
ذوق ++++++ ؟؟؟
ج. ن. گ نباشه و هیچکی فقیر نباشه و همه در آرامش باشن، چون که بدون اینا همه ناراحت میشن
برای منی که کتابخون هستم بهترین حس اینکه بهم کتاب هدیه بدن
عشق « به هر چیزی بجز آدم ها »
یکی بهت بگه : بهت افتخار میکنم
دوست داشتن و دوست داشته شدن
رسیدن به رویایی که کل زندگیت دنبال اش بودی 🥲
هیجان بهترین حسه اونم وقتی که ضربان قلبت تو رو تا دم مرگ می بره ولی یهو بر می گردونه))
احساسات دلنشین زیادی وجود دارد ، اما چند تا از بهترین ها : دوش گرفتن نصف شب تنها بودن تو خونه دیدن فیلم/انیمه مورد علاقه خرید و وقت گذراندن با دوستت سفر جاده ای و خوابیدن توی ماشین رسیدن به ارزو هات دیدن نتیجه زحماتت وقتی فرد مورد علاقه ات بهت پیام داده خوردن غذا/خوراکی مورد علاقه ات رقصیدن وقتی خودت تنهایی
برای هرکسی یه چیزه ... ولی برای من بودن کنار خانواده و دوستام و یا درکنارش شاید کمک کردن به بقیه و احساس دوست داشتن خودم و آرامش درونی ... شاید این برام بهترین حس دنیا باشه و البته یه خواسته ای دارم که امیدوارم بتونم بهش برسم اونم برام حکم بهترین حس رو داره مثل بقیه چیزایی که گفتم *امیدوارم شماهم کنار عزیزانتون سلامت باشید و آرامش داشته باشید و به خواسته هاتون برسید *
بهترین حس دنیا اون شبی هه که قراره فردا برات یه اتفاق خیلی خوشحال کننده بیوفته. همون حسی که تا صبح بهش فکر میکنی و ذوق مرگ میشی و نمیتونی بخوابی به خاطرش✨️
اینکه پس از مدت ها...
نشستن زیر بارون با همچین فضایی و یه لیوان قهوه یا چایی و یه موسیقی تو گوشت و کتاب خوندن
ازادی بعد امتحانات خرداد
آسودگی و بی فکر و خیال بودن
دیدن اون ی نفر
وقتی با تلاش های خودت به رویاهایی که داری میرسی. (مخصوصا وقتی که اون رویاها، رویاهای بچگیت باشن)
احساس کنترل_ اینکه بدونی بقیه طوری که تو میخوای رفتار میکنن و اتفاقات طوری که تو میخوای میفته و هر چیزی که بخوای رو بتونی بدست بیاری پ.ن:میدونم قرار نیست برنده بشم و حس مشترک نیست؛ نظر شخصی خودمه.
عااا شاید (مرگ)عه
خندیدن بعد از اینکه مفصل گریه کردی
من وقتی کنار دوستامم واقعا بهم خوش میگذره. ولی چیزیکه خیلییی حس خوبی بم میده خندون کسیه که تازه گریه کرده واقعا حس خوبی داره
توی یه روز بارونی غروب از بیرون برگردی خونه بری حمام بیای آش یا نسکافه بخوری و بیرونو نگاه کنی ✨ بوی خاک بارون خورده>>>> ۲وقتی میبینی تلاشات نتیجه داده ۳وقتی کسی که خیلی منتظرش بودی برمیگرده ۴وقتی با خانوادت میخندی و میبینی همه خوشحالین ۵وقتی یکی رندوم بهت کادم میده>>>> ۶وقتی یکی میگه خیلی زیبایی یا خوبی و یا مهربونی
اون تیتاب و شیرکاکائو😭❤️
فک کن رفتی دریا کنار ساحل .چقد لذت بخشه💗
وسط تابستان باشه ، کولر روشن باشه ، لباس راحت داشته باشی ، روی تخت دراز کشیده باشه ، نت فوقالعاده باشه و مهم ترین بخش این که سرت توی موبایلت باشه 🤣
وقتی که یهویی همه چیز رو میفهمی و به یه درک بزرگ میرسی
بلاگ تستچی باز بشه
اون احساس خستگی و اون حس تلاش کردن برای یه کار بزرگ.وقتی خسته میشی یعنی خیلی زحمت کشیدی و به خودت افتخار میکنی❤❤❤
برای من بهترین حسی که تا حالا تجربه کردم افتخار خانوادم بوده.
بهترین حس دنیا از نظر من اینه که از یه مهمونی که با دوستات رفته باشی برگردی و بیای خونه دراز بکشی رو تخت و خواب تا فردا بعد از ظهر 💅🙄 بهترین حس برای خوابالو ها (از جمله خودم)
بهترین حس دنیا برای من اینه که یکی درکت کنه و با خودم بگم که این دنیا ارزش زندگی کردن داره
نظرات تستچی باز بشه🥲🥲
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
نظرات بازدیدکنندگان (0)