بدترین ها بهترین های کلاس انلاین رو بگین.
| اتمام مسابقه | 1404/12/24 |
| ظرفیت مسابقه | 77 شرکت کننده |
| نحوه تعیین برنده | جایزه : 1000 امتیاز و مدال توسط لایک کاربران |
بدترین: معلم ویدیو کال بگیره و ازت درس بپرسه بهترین: معلم نیاد و کلاس تشکیل نشه
مگه کلاسا آنلاینه؟
بهترین:خوردن خوراکی زیر پتو وقتی معلم داره حنجره اشو جر میده بدترین: صدای سرفه صبحگاهی پدر که تو ویس ۵دقیقه ای افتاده
به معنای واقعی فاجعه ک(+یه خط بالاش)وهه
بد ترین ها: ..... بهترین ها: سر کلاس با دوستات چت میکنی ، برای پرسش ها تقلب میکنی ، کلی غیبت میکنی😁
خب من که اصلا نمیرم تو کلاسا🎀🙂 آخه برم که چی بشه من همونجوری که حضوری بودن یه ۲+۲ رو نتونستم یاد بگیرم با اینکه معلمم ۱۰۰۰۰۰۰۰۰ بار واسم تکرار میکردد حالا دیگه چه برسه به اینکه آنلاین هستن مطمئنم هیچی بلد نمیشم همونایی هم که بلدم از یادم میرن نتیجه گیری:همون بهتر که نری تویِ کلاسای آنلاین👋🙂
اینکه معلما ۱۰۰ برابر کلاس حضوری تکلیف میدن
بهترین ها اینکه راحت دراز میکشم و درس رو دنبال میکنم بدترین ها اینکه هیچی تو انلاین نمیفهممم
وای یه خاطره خیلی باحال دارم🤣 ما با سایت مدرسه میریم ادوب کانکت اونجا هم معلم میکروفن باز میکنه مثل کنفرانس با تصویر و اینا درس میده یه بار معلم قرانمون کلا انگار نه انگار که زنگ تفریحه همینکه که کلاس قبلی تموم شد اومد درس بده و میخواست شفاهی امتحان بگیره. بچه ها هم به من گفتن بپیچونمش. منم میکروفنم رو باز کردم ولوم صداش رو گذاشتم رو صفر. من هی صدا درمیاوردم چرت و پرت میگفتم پس برنامه نشون میداد که من دارم حرف میزنم ولی صدام کلا به معلم نمیرفت😂 یه ربع همینجوری داشت میگفت دخترم صدات نمیاد😂
بد ترین: ورزش بهترین:آفلاین
بهترین🛐بخاطر وضعیت نت وقتی معلم میخواد سوال بپرسه(صوتی)میتونی بگی چی خانم سوالتون رو نشنیدم بعد کتابتو باز کنی و سوال رو پیدا کنی بدترین🚮اگه خواب بمیونی یا نتت تا آخر کلاس قطع شه به مامان زنگ میزنن و مامانت با دمپایی میاد و میگه🩴نت برات گرفتم که بری سر کلاس بعد داری یلی تسلی میکنی پدسگ
بهترین؛ پرسش کلاسیه و تو میتونی از جزوه تقلب کنی، دیگه اون رومخ کلاسو نمیبینی، مدیرتون ع.رب.ده نمیزنه برین گا.مش.ین سر صفتون، مجبور نیستین مقنعه سر کنین و با لباس خونه... بدترین؛ پرسش کلاسیه و میخوای جزوه رو صفحه بزنی که صداش میره😥 حواست نیست تو گفتگوی صوتی یچی میگی و ویستم باز بوده... هیچی نمیفهمی... معلمتون چون مجازیه فک میکنه باید فقط ۱۰ ثانیه واسه حل کردن سوالا وقت بده دوست صمیمیون رو نمیبینیم...
خوبی؟پیش بچه نیستی که اذیتت کنن بدی؟ نت ضعیفه
بهترین ها: میتونی سر کلاس بخوابی(تجربه داشتم😂👌) میتونی پرسش رو جواب ندی بدترین ها:همیشه استرس داری میکروفونت یا دوربینت روشن باشه نمی تونی بگی کتابم رو یا تکلیفم رو خونه جا گذاشتم😂
بهترین:وسط کلاس میام تستچی بدترین:همچیش بدهههه،هم باید زودبیدار شیم،هم یهو امتحان میگیرن،هم درسا رو نمیفهمم،هم فیلما باز نمیشه،پیام حاضر زدن نمیرههه،معلما بیشتر از کلاس حضوری درس میدن،ورزش نداریممم،معاون وسط کلاس چرت و پرت میگه،از ابن گروه باید بپریم اون گروه،شاد بازی درمیارخ میگه احرازهویت کنین و.........
توش مخابی👁👄👁
اینکه ی ساعت سر کلاس بشینی و به ساعت نگاه کنی و ببینی فقط دو دقیقه گذشته : بدی آخرین کلاسو داری و به معلم میگی خسته نباشی و خداحافظی می کنی میری پی پارتی : خوبی
یکی از نکات بدی که داره اینه که مثلا معلم صدات میکنه توهم جواب میدیاما نت ضعیفه و صدات نمیره همچنین این اتفاق برای ارسال تکالیف هم پیش میاد پس اخر سر اون منفی خوشگله کنار اسمت🦆🦆 کلا برای بدی و خوبی مثال زیاد هست اما من برای هرکدوم یکی میگم⛄️ برای خوبی میشه گفت مثلا بجای اینکه داخل دنیای واقعی ۹۰دقیقه پای یک کلاس بدرد نخور بشینی داخل مجازی کلا شرکت نمیکنی🦆🦆✨️
بدترین از نظر من باز کردن ویدیو آموزشی کل نت قربانی کنی بعد تازه اولش هم نیاد خدایی خیلی بده
😌بهترین؟ میتونی با کمک جملهی مقدسِ "نت ضعیف بود" هرکاری بکنی😁👌 میتونی روی مبل همیشگی *همون تخت* بشینی و لذت ببری (صندلیای مدرسه ما کم از آجر ندارن): 😔بدترین؟ معلم توی کلاس مجازی ازت درس بپرسه یه عالمه نمونه سوال که معلوم نیست از کجا آورده بفرسته و بگه تا شب وقت دارید بنویسید و بفرستید😬
مزایا:راحت تقلب کردن، راحت پیچوندن معایب:نفهمیدن مباحث،قطع و وصل اینترنت بدبختیه دیگه🤦🏻♀️
راستش خوشحال میشم چون کلاس آنلاین فقط ۲ ساعته اما هیچی متوجه نمیشم
کاش نبود حداقل روز هایی که تعطیل کردن راحت میبودیم
بد ترین : کاربرگ هایی که معلوم نیست از کجا میاد و تو دفتر با جواب بنویسی ، صوت ازت بخواد بفرستی ،از کتاب عکس بفرستین تا ببینه نوشتین یا نه بهترین : مگه چنین چیزی هم تو کلاس مجازی وجود داره ؟ اصلا هرچیزی که به درس مربوط میشه بهترین نداره .🤡👺
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
نظرات بازدیدکنندگان (0)