میخوام یه دلیل که باعث شد ادامه بدین و بگین ..
| اتمام مسابقه | 1404/12/13 |
| ظرفیت مسابقه | 100 شرکت کننده |
| نحوه تعیین برنده | جایزه : 1000 امتیاز و مدال توسط لایک کاربران |
خدا...💞
هدف تنها چیزی است که باعث میشه صبح ها زود بیدار شی تمام تلاشتو انجام بدی و ادامه بدی اگر هدف نداشته باشی دلیلی نداره صبح از خواب بیدار شی.
دلیلی واسه ادامه دادن ندارم فقط ادامه میدم شاید یک درصد اوضاع بهتر بشه شاید یه روزی بتونم محکم باشم شاید یه روز بتونم به جای دلسوزی واسه بقیه، دلم به حال خودم بسوزه💔🙂 (البته که خدا هم تو ادامه دادنم نقش بزرگی داشت)
چون باور دارم که میتونم به هدفم برسم💪🔥:))
طبیعیه که نوجوان ها دلشون بخواد بعضی وقت ها از زندگی دست بکشن واقعا اینکه بخاطر جهالت بخوای بمیری چیه؟ بلند شو دختر!
اینکه بعد از هر سختی یک خوشی هست که بهش امیدوار باشم
دلیلی برای ادامه دادن ندارم
برای دوستام برای خانوادم💙
میخوام ثابت کنم دخترها میتونن خیلی کارا انجام بدن دخترها هم میتونن قوی باشن دختر میتونه هرکاری دلش میخواد انجام بده دختر هم میتونه تا یکه شب بیرون باشه دختر هم میتونه آزاد باشه
ایران قشنگ تر
امید که یه کاربر به هم داد از اینجا ازت تشکر میکنم
فکر کردن به اون روزی که تمام تلاش هات نتیجه میده و به اونایی که میگفتن خواب دیدی خیره بگی «دیدین؟ دیدین شد؟دیدین تونستم؟»
هرچی باشه آدم حتما یه دلیل داره مثلا من دلیل همه ام😎 شوخی میکنم...😁همه دلیل منن...
برای داشتن خوشحالی. من هدف دارم و دوست دارم به هدفم برسم و می دونم تلاش زیاد می خواد و این ر هم می دونم که اگه تلاش کنم آخرش خوشحالم.
غرق شدن توی آهنگام و سریالام و رویاپردازی بی نهایت🎀
من خودم رو دارم نیاز به هیشکی ندارم
گاهی ادامه دادن نه به خاطر امید بزرگ، بلکه به خاطر یه حس کوچیکه !🍃 باز ادامه دادن یعنی یه شانس دیگه دادن به خودت، نه به دنیا.🍀 ادامه دادن یعنی بگی: “الان شاید توی تاریکیام، اما هنوز تموم نشده.”🏵 و دقیقاً همون “شاید” گاهی همهچیز رو عوض میکنه.💮 گاهی ادامه دادن فقط یه کار کوچیکه:☘ بلند شدن از تخت، خوردن یه لیوان آب، یا زنده موندن تا فردا.🌱 ولی همین کارهای کوچیک، همون پلیان بین امروزِ سخت و فردای آرومتر.🌸
اینکه هنوز یه نسخه از تو وجود داره که دنیا ندیدهش. یه خندهای که هنوز قراره از ته دل بزنی. یه آغوشی که هنوز قراره آرومت کنه. یه روزی که قراره برگردی به امروز و بگی «خوشحالم که دوام آوردم.» ادامه دادن همیشه شجاعانه و پرقدرت نیست. گاهی ادامه دادن یعنی با چشم خیس هم بلند شی. یعنی با دل خسته هم نفس بکشی. یعنی حتی وقتی هیچ امیدی حس نمیکنی، باز هم خاموش نشی.
دلیلی وجود ندارد
چون دنیا باید تغییر کنه
دیدن خوشحالی عزیزانمممم❤️🩹🌸
کتاب فقط کتاب
اینکه کلی آدم بهت امیدوارن و تکیه گاهشون هستی و از تو الگو می گیرن
زندگی کردن لبخند بقیه خوشحالی خانوادم
زندگی...
خانوادم...
چون بقیه به ما نیاز دارن الان اگه خسته شدی اگه بری همچی میریزه به هم فک نکن شوخیه این یه تجربس
خدا همیشه بالا سرمه🛐
دلیل ادامه ی زندگیم خنده های ایشونه
پلیس شدن دستگیری قا. تل های زنجیره ای تعقیب هیجان
هیچ دلیلی برای زنده موندن وجود نداره تا وقتی خودت نخوای ادامه بدی
دلیل ادامه دادنم امید دادن های جی هوپی بود🥲💔
خانوادم 🫂🌹
کتابهامم کیدراماا رفیقم
برای به رویاهام رسیدن
"خانوادم" ❤️💯💥💢
اگه بمیرم مامان و بابام ناراحت میشن وگرنه هیچ دلیلی نداره که بخوام ادامه بدم
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
نظرات بازدیدکنندگان (0)