ماشین مورد علاقه ی تو چیه و چرا از اون ماشین خوشت میاد؟
| اتمام مسابقه | 1404/11/23 |
| ظرفیت مسابقه | 50 شرکت کننده |
| نحوه تعیین برنده | جایزه : 1000 امتیاز و مدال توسط لایک کاربران |
بوگاتی شیرونننن با 1۵۰۰ اسب بخار تو پیست خوبه ولی جاست تو خیابوننن حالا که اینو گفتم موتور مورد علاقمم:یاماها yzf r1
ماشین زمانننن😁😁😁😁
لامبورگینی همین رنگی
این💘 که نمیدونم اسمش چیه😅
BMW فور اور
BMW در واقع ماشین مورد علاقه ی من و مامانم یکیه خیلی دوست داره یدونه مشکیشو داشته باشه و منم به خودم قول دادم یه روز براش بگیرم 🌟
خوشگله
ماشین فضایی
لامبرگینی
ماشین فقط سمند سورنننننن
دوج چلنجر دیمن ۱۷۰ بهترین ماشینه آمریکایی ابهتش خاصه و سرعتش هم خیلی زیاده بنز G klas نمی دونم درست نوشتم یا نه انگلیسیم خوب نیست چون واقعا خیلی خوبه آپشن هاش همه چیش فراری _مک لارن_ ایرانی هم فقط پارس ELX و زانتیا بهترینن
لامبورگینی ولی دلیل خاصی براش ندارم شاید چون خیلی طراحی خودشو دوست دارم
Bmv دلیلشم نمیدونم ولی چون باکلاسهه🎀
بنز قدیمی و پیکان خوشگل و خوش رنگ
ماشین بابام فقط که همیشه باشه و من تو ماشینش بشینم و فقط از بوی عطرش و چرم لذت ببرم و باد به صورتم بزنه
بنز بی ام وه لامبورگینی بوگاتی و تسلا لامصبا خیلی خوشگلن و ازین ماشین کره ای ها که میشه توش خوابید وووووویییییی
کی ام سی و مازراتی
به خاطر شکلش 😝
BMW, خب داشتنش آرزومه ،طراحیش خیلی خاصه و قدرت موتور و شتابش عالیه .
پروشه حقیقتش خودمم نمیدونم چرا دوست دارم و از کی فقط میدونم که عشقمهه🙂
لامبورگینی😎لامصب خیلی با کلاسه
والااا پورشه چون خوشگله از نظرم و فراری چون سقفش بازه اگر اشتباه نکنم
BMW چون بنظرم ماشین لوکس خوشگل و خوش دستی هست
سوبارو BMW 787
-رولز رویس فانتوم-
نمیدونم.... احتمالا ماشینی که ایدل کنتم😁
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
یا توربیون یا دیمن ۱۷۰