دوست داشتی تو چه دنیایی زندگی کنی... یه عکس با کیفیت هم از اون دنیا بزار.
| اتمام مسابقه | 1404/11/23 |
| ظرفیت مسابقه | 35 شرکت کننده |
| نحوه تعیین برنده | جایزه : 1000 امتیاز و مدال توسط لایک کاربران |
دنیا که نیست،در اصل مکانه یه جنگل ازون جنگل ها که تو فیلم هان با چندتا نوجوون دیگه... با چندتا دوچرخه اونم یه تابستون،بریم تو چنگل کلی معما حل کنیممم راز شهر رو بفهمیم و کلی خوش بگذرونیم:)
اینجا💝💝💝💝
بفرما🤲 اینم دنیام که توش زندگی میکنم لایک ؟
دنیایی که نباشه هیچ فقیری.
هریییی پاتر عکس ندارم از خود هاگوارتز😁🤣
بیکینی باتم ببخشید عکس زیاد باکیفیت نیست
دنیای کتاب💘 قشنگ ترین دنیایی که می تونه وجود داشته باشه
دنیایی که توش ارامش داشته باشم بدون اینکه نگران امتحان فردا باشم بدون هیچ دقدقه ای😌💆♀️
؛بهشت🪄
دنیایی که پر از صلح و آرامش باشه هیچکس دقدقه ای نداشته باشه همه به راحتی زندگی کنن و بتونن از امکانات لذت ببرن دنیایی که پر از عدالت باشه حقوق تمام شهروند ها یکی باشه و همه با هم خوب رفتار کنن
........
هوش مصنوعی
دنیای آخرت
دنیای درونم
دنیایی که فقط بتونم توش برای چند دقیقه به آرامش درونی برسم....
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
نظرات بازدیدکنندگان (0)