خب خب خب سلام این مسابقه اینطوریه که باید اسمتون رو به هر روشی که دوست دارید بگید ولی نباید خود اسمتون رو بگید میتونید معنیش رو بگید براش یه معما طرح کنید و هرکاری که فکرش رو میکنید ببینم کی قشنگ تر اسمش رو بدون اینکه بگه میگه😁
| اتمام مسابقه | 1404/11/10 |
| ظرفیت مسابقه | 15 شرکت کننده |
| نحوه تعیین برنده | بدون مدال مسابقهتوسط سازنده مسابقه |
| ظرفیت شرکت در این مسابقه تکمیل شده | |
آرام آرام می آیم.. گاهی به قدری شدید که تمامدنیا را در بر میگیرم دلیل گریستن آسمانم و سیراب،میکنم هر گیاهی که تشنه باشد ولی حال خود از همه ی این گیاهان تشنه ترم.....
قالب شعرهای حافظم😂😂
با ه شروع میشه ایرانی اصیله الهه ی یونانه هرکی گفت چیه؟
به معنای شیمی:)( در دوران ابوعلی سینا و )
حروف الفبا: ا ب پ ت ث ج چ خ ح د ذ ع غ ط ظ ر ز ژ س ش ص ض ک ف ق ک گ ل م ن و ه ی پنجمین حروف الفبا چهارمین حروف از آخر و اولین حروف از اوله حروف ها
فصل بهار😐😅🫴🏻✨🤌🏻
اسم امام دوازدهم+ه😂
اسمم تو آمریکا رایج عه اسم جنا ماری اورتگا تو فیلم جیغ اسم منه(جنا ماری اورتگا بازیگر آمریکایی عه نقش اصلی فیلم ونزدی) اسمم دوتا «آ» داره
در سال ۸۹ فیلمش اومد نصف دخترا اون سال اسم شون همون شد
ملکه دریا اسم دیگه قارچ خور+اون قرمزه دیگه...+ با ا بجای و آخرش😅😂
من نگم هم اگه یک کم دقت کنی دیگه می فهمی 😐😂
دختر هدایت شده
خب اسم من یک اسم کمیابه و به گوش کمتر کسی خورده معنیش به معنای پاکیزگیه و تاریخچه دیرینی داره و اسم من کردی هست از زمان هخامنشیان تا الان (خودم کرد نیستم) اسم بین المللی هست اسم من شش حرفیه اول با "ر" شروع میشه و آخرش با "ا" تموم میشه +سازنده نظر شما چیه؟
بالا رو نگاه کن میفهمی الان واقعا هم گفتم هم نگفتم
نامی زنانه، هم الههست و هم پرنسس، پنج حرفی، پاسخش را در ماه و عشق جستجو کن. *شکارچیام در جنگلهای اساطیر، ولی در جهان مدرن، شکارچی قلبهای مردم. نامم هم در کتاب تاریخ است، هم در صفحه روزگار. از ترکیب روشنایی شب و مهربانی روز ساخته شدهام. من کیستم؟ جواب هر دو میشه دایانا 💗، اسمم دایانا هست 💕 برای راحتیتون دو تا سوال طرح کردم 🎀
گل رز عزیزم مخفف کریستینا
معما:اون کیه که قدش کوتاهه و اتاقش همیشه نامرتبه و معنی اسمش اینه:روشن تر_درخشان تر؟
آزاد از درد ها و رنج ها، رستگاری
نام مادر ولیعصر است، ولی نام آن گل نیست... ملکه هست، اما ملائک نیست نام من چیست؟
هرچیزی که وجود داره و نداره رو تشکیل میده🤓🙏
لبخند
نام امام سوم مسلمانان! !Is very easy
اسم من دوست ممده
صورتی به زیبایی ماه ✨💜
پاییز....
همون چیزی که بغل پروفایلم نوشته
توی زبان برزیلی به معنی پری در افسانه ها هست:/,
دور از آتیش هستم👌
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
با ه شروع میشه
ایرانی اصیله
الهه ی یونانه
هرکی گفت چیه؟
هلنا ؟
حیف شد میخواستم شرکت کنم
شرکت کردم😁