خوراکی که به خاطرش گریه کردی رو یا بنویس یا عکسشو بزار یا هردو گزینه رو انجام بده🙃🤗
| اتمام مسابقه | 1404/11/09 |
| ظرفیت مسابقه | 100 شرکت کننده |
| نحوه تعیین برنده | جایزه : 1000 امتیاز و مدال توسط لایک کاربران |
| ظرفیت شرکت در این مسابقه تکمیل شده | |
من سه ماهه درحال پاره کردن خودم برای شیر مامانم
ی بار شاید... توهم زده بودم ۱۱ سالم بود ( مامان بزرگم مرده) تو خونمون بودیم و... بوی کوفته های مامان بزرگم تو خونه پیچید نا خدا گاه همه ی خاطراتم با مامان بزرگم اومد جلو چشمم مثل ابر بهار گریه کردم....
چرا باید بخاطر خوراکی گریه کنم اخه😭😂 حقیقتا چیزی به ذهنم نمیرسه. فقط موقع پیاز خرد کردن اشکم درمیاد؛ که اونم خب تحت اختیار من نیست🚶🏻♀️
گریه کردم چون تو دنیای واقعی وجود نداره! (همبرگر خرچنگی میخوام)
وقتی بچه بودم مثلا 5 سال برام بستنی قیفی گرفتن از دستم افتاد و از اونجایی که خیلی بستنی دوست داشتم گریه کردم🥺 ولی دوباره برام گرفتن🙂
یادمه یبار تو ساندویچی گریه کردم که چرا همبرگر هاتون مثل همبرگر خرچنگی نیست
دونات و کیتکت. 💔🥲 (دیمناسلیر فنها میدونن منظورم چیه.)
نوشیدنی کره ای🧈🧈
کیک تولد یکبار بچه بودم رفتم تولد و بعد اونجا رفتم دستشوی برگشتم کیک تموم شده بود انقدر گریه کردم 😅
گوجه سبز:
از این کیکا میخواستم همیشه چون باور داشتم توش واقعا پر بود ولی مامانم نگرفت و گریه کردم بعد دوستم ار اینا خرید عکس گرفت و فرستاد.. خودت دیگه ببین..
این بزرگوار وقتی پیدا نمیشد گریه نکردم ولی خیلی زد حال بود
پیاز خوردم❌️ پیاز من رو خورد✅️
خاطره سازنده خود مسابقه: پنج سالم بود با خانواده عمه بزرگم رفته بودیم بیرون برگشتیم خونشون دو تا کرانچی پنیری و تند خریده بودیم اکثرا همه دور کرانچی تند بودن و منم از کرانچی تند بدم می یومد و هنوز هم خوشم نمیاد بعد در حال خوردن کرانچی پنیری بودم که غرق در دیدن فیلم بودم و بابام کرانچی رو از دستم گرفت و کرانچی تند گذاشت تو دهنم هم خیلی سوختم و هم خیلی گریه کردم و دلیل اصلی ایجاد شدن مسابقه این بود🤣🤣🤣💔 چرا لایک نمی کنید؟؟؟! ها؟؟؟؟! 👍🏻💛🧡
به گفته مامانم هر چی که میدیدم میزدم زیر گریه اصلا هم مشخص نبود که چی میخواستما😀 فقط گریه میکردم👌🗿
کراکر فلفلی چیتوز + چیپس فلفلی چیتوز + سس تند (ترکیبی زدم بدبخت شدم )
بستنی من وقتی بچه بودم سرماخورده بودم بعد مامانم به آبجیم بستنی داد گریه کردم
دو مورد یکی برای رامنی که ناروتو میخورد یکی هم سر دوغ فلفلی😭
خوراکی های تو انیمه😭😭😭😭😭😭😭 نه میشه درست کرد نه میش هاز تو فیلم برداشت خورد
یه بار وقتی بچه بودم به مامانم گفتم ازاون کوفته هایی که پاندای کونگ فو کار داره منم میخوام درست کن اما کوفته ی ایرانی با گوشت درست کرد🥲🥲🥲
سوشی طعم گ.#و°ه میداد✓
نودل کره ای تو هوای بارونی خیلی خوب بود🥹🍜⛈️
شیر و کورن فلکس :/ میخواستم یبار مثل خارجیا صبحونه بخورم. انقدر مامانم نخرید گریم گرفت :) آخرشم که خوردم مزه ی خاصی نداشت
به گفته مامانم حدودا ۴ سالم بود که تو تابستون دلم از این پشمک صورتیا خواست ! تقریبا کل شهر رو دنبال پشمک گشتن ولی نبود تا تهش یکی به بابام گفت که تو تابستون این پشمکا نیستن چون زود اب میشه و انتظار و ذوق من تا پاییز زمستون:)
پیاز😐
رامن🥲خودم میخواستم درست کنم ولی مامانم نزاشت
اون بستنی توی زوتوپیا که عکس پنجه بود
یه روز خسته و کوفته برگشتم خونه کلی اتفاق بد افتاده بود بعد یهو فهمیدم فک کنم بامیه داشتیم کلی نشستم گریه کردم
پیاز😂
آیس پک شکلاتی
ترش تره(یه غذای گیلانی)
همه چی فقط خوراکی باشه😂
همه چییییی به یه خوراکی نمیتونم محدود کنممم
بعلهه
چیپس قطعا
چیپس ، خیلی هم گریه کردم البته ۴ سالم بود
چیزی به یاد نمی آورم 😂
یه کروسان بود با مغزی شکلات توت فرنگی🍓🥐
پفک (البته سه سالم بود)
سوجو(ببخشید تو این بی نتی عکس نداشتم)
6 یا 7 سالم بود مامانم برام ذرت مکزیکی گرفته بود ولی یکی اومد خورد بهم ذرت مکزیکیم افتاد زمین من کریه مرپم ولی بابام یکی دیکه برام گرفت😂😭
برای بستنی زی زی گولو اونموقع پنج سالم بود داشتم گریه میکردم که چرا برای دخترخالم خریدن برای من نخریدن
قطاب یزدی آخرین بار از ذوق گریه کردم
من از بستنی قیفی فقط قیفشو دوست داشتم بستنیشو نمیخوردم یه روز به خاطر یه قیف بستنی گریه کردم ۳ یا ۴ سالم بود
یادمه بچه بودم یبار داداشم داشت بستنی مگنوم میخورد منم زدم زیر گریه که چرا واسه من نخریدین😂
این سلطان🥲
بستنی چیپس کلا تنقلات
چیپس تاکیز چون نسفش هوا بود یعنی ۲۵۰۰۰۰ تومن هوا خریدم.😂
شیشلیک، آره داداش من خیلی غذا دوستم ، هر چیزی که توش مرغ و ماهی و میگو و گوشت داشته باشه عشقمهههه
وقتی بچه بونیم اوی انیمیشن هتل ترانسیلوانیا اون غذایی که میویس خوردن داشتن غذا گریه نی کرد منم کریم گرفت
سیب زمینی سرخ کرده البته من که نه مامانم اونموقع که توی شکمش بودم 🤰🏻🍟
خوراکی های کره ای که خیلیی کیییوووت و بامزه هستن یا طرح ایدل ها روش بوده واقعا دردناکه که نتونی از اونا بخوری
نودل کره ای🫴😔 آخر برام گرفتن، ولی بعد خوردنش خانواده محترمم هرچی فوش بلد بودن بهم گفتن🤣 (بخاطر تندیش😔🫴)
ماکارونییییی
خیلی چیزا بستنی و کلا خوراکی ها
کیک 🎂 🍥 🥞 🧁 🥮 🍰 😭
فک کنم بستنی بود
بستنی بچه بودم یه بستنی از مغازه خریدم تا از بسته درس اوردم افتاد زمین عین چییی گریه کردم🥰😭
غذای داغ
بستنی یبار واسه دختر عمم یه بستنی قیفی گنده گرفتن برای من بستنی کاسهای کوچولو گرفتن اون موقع مثل 🫏 گریه کردم
بستنی
بستنی زمستونی
بستنی
شیرینی
رامن و دوکبوکی
چیپس🤝🏻
موچی پیتزا لایک کنینننن
خاویار😂
نودل....
خیلی عجیبه ولی چیزایی که پولدارا میخورن و من شاید شاید سالی یه بار خوردم:))
لواشک
چیپس و شیر کاکائو
نارنگی و نودل تننننند
پیتزااااااا🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
خب کاربران عزیز حتی وقتی مسابقه هم تموم شد می تونید در اینجا هم مشارکت کنید😁🤍🌱
ولی من با دانگو (ایتاچی و میتسوری) رامن گریه کردم🥺
اوتاکو ها میدونن چرا
پیتزا🫠
امروز یکشنبه دوشنبس
دوشنبه سه شنبس
پس چهارشنبه پنجشنبس
که همون جمعه یه
چیزی نیست خسته محاسباتم
داداچ برگانم ۱۰۹ تا شرکت کننده 😳
😌😏
مسابقه ویژهستااااا😗✓
پیاز😂😂😂
نه واقعیت برای یک بار تست کردن مارشمالو خرسی کوچولو
تا حالا نشده برا خوراکی گریه کنم
ولی براش جونمو میدم
دیگه خودتون بفهمین اوضاعم چقدر خرابه
شاید باورتون نشه ولی هم بستنی هم لواشک