توی این دوران که اینترنت از در دسترس خارجه، بهترین فرصت برای یاد دادن و یادگرفتن فراهمه!📚 قراره از دانش هم کمک بگیریم و چیزای جدید به هم یاد بدیم. از فکت های مفید بگیر تا راهنماهایی که توی شرایط مختلف به کمکمون میان.🏕 ✅چیزی بنویس که از صحتش مطمئن باشی و برای بقیه جدید و جالب باشه.
| اتمام مسابقه | 1404/11/03 |
| ظرفیت مسابقه | 64 شرکت کننده |
| نحوه تعیین برنده | جایزه : 1000 امتیاز و مدال توسط لایک کاربران |
کتاب بخونید کتاب بخونید و کتاب بخونید.از کتابراه هر کتابی که دوست داشتید خلاصه سمینار ها و...از صفحات۴۰ ۵۰ صفحه ای تا ۲۰۰ ۳۰۰ صفحه میتونید باب میلتون پیدا کنید پیشنهاد من اینه که دنبال توسعه فردی و یادگیری حرفه مورد علاقه تون برین زمان رو غنیمت بشمرید🌱
میدونستین نهنگ های گوژپشت متوجه میشن کی زمان مرگشون فرا میرسه و موقعی که زمان مرگشون میشه اخرین و پرقدرت ترین شیرجه عمرشون و میزنن و بعد به اعماق اقیانوس میرن ؟
کوآلاها رو به انقراضن و فقط ۱۰۰ تا کوآلا تو جهان باقی مونده.
ببین هیچ وقت هیچ چیزی رو نزار برای بعدن چون بعدا پشیمون میشی
اینکه کاری انجام بدی که بعدش پشیمون بشی بهتره تا اینکه کاری رو انجام ندی و حسرت انجام دادنش رو داشته باشی
میدونستید تو داستان لیلی و مجنون، لیلی یه دختر زشت بوده؟ به همین خاطره به پسره میگن مجنون
جای ChatGPT می تونید از نسخه های ایرانی مثل ZiGap و GapGPT استفاده کنید
کتاب بخونید ، هیچ وقت ، تاکید میکنم: هیچ وقت به یه معلول نگید: چرا فلان طور هستی؟
چیز جدیدی نیست اما خواستم به عنوان یه دوست بهتون بگم سعی کنید یه زبان دیگه غیر از زبان مادریتون یاد بگیرید،هر زبانی...فرقی نداره چون به دردتون میخوره و اگه یکی از زبان های بین المللی باشه که چه بهتر...
فقط میخوام بگم که از زندگی لذت ببرید، لحظه هاتونو غنیمت بدونید، برا رویاتون تلاش کنید، دنیا دو روزه، خودتونو حیف چیزای بی خود و بی اهمیت نکنید، مشکلات رو بزرگشون نکنید، حرص بیخودی نخورید، به خودتون استرس ندید، فقط زندگی زمانی سخت میشه که تو به زندگی سخت بگیری، عوضش بشینید خوراکی بخورید و فیلم مورد علاقتونو نگاه کنید، با دوستاتون حرف بزنید بگید بخندید، هر کاری که بهتون حس خوبی میده انجام بدید😁 ما که نمیدونیم تا فردا زنده ایم یا_پس نگران نباشید و الانتونو زندگی کنید✅
اون گوشی رو دو دقیه بزار کنار به خدا که این نصیحت تو این دوره بهترین نصیحته اینقدر تو گوشییی نروووووو
تا وقتی درس هست چرا چیزای دیگه؟ خیلی ها با درس نخوندن میان اعتراض میکنن که به من حقوق نمیدین و فلان منت هم میزارن... همین درس خواندن رو پیش برید در زندگیتون موفق میشید..
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
نظرات بازدیدکنندگان (0)