تو این روزای سرد چه خوراکی هایی رو خیلی دوست دارین؟
| اتمام مسابقه | 1404/10/21 |
| ظرفیت مسابقه | 100 شرکت کننده |
| نحوه تعیین برنده | جایزه : 1000 امتیاز و مدال توسط لایک کاربران |
بستنی🛐با اینکه هوا سرده ولی فقط بستنی میچسبه🛐🎀
فقط اش توی این سرما میچسبه🤣
والا جوری که بستنی توی زمستون میچسبه توی تابستون نمی چسبهههه🗿💔
نمیتونم مثل اکثریت دروغ بگم. زمستون هم یه فصله، ممکنه که خیلی ها میوه های مخصوص همون فصل رو دوست داشته باشن یا عذای مورد علاقشون. سلیقه هر کسی فرق میکنه، درست مثل اثر انگشت. پس نمیتونیم تعیین کنیم که چی بهتر از همه هست یا چی میچسبه!
خوراکی والا ... یک خواب زمستانی عمیق 😂 همین خوراک رو تامین می کنه 😂🤣
بستنی خواستم بگم،ولی گفته بودن... پس ذرت مکزیکی🧤🎀
همه چی... بیشتر بستنی😬🍨 نمیدونم چرا انقدر تو زمستون کیف میده🤣 (میشه لایک کنی؟ تازه اومدم تو تست چی امتیازی ندارم🥺😔)
بستنییی😂
هات چاکلت بعد برف بازی
چای ☕️☕️☕️☕️☕️
بستنی تو سرما میچسبه🤩😋🩵🫂
منظورت چیه؟ معلومه که شیرکاکائو در هر زمانی🥹🫂
یک لایک می چسبه
بستنی زمستونی شیر کاکائو داغ شیر کاکائو و تیتاب 🍰 پودینگ🍮 کوکی و شیر 🍪🥛
شکلات داغ با مارشمالو🍫☕🍡
پیتزا وقتی بارون میباره:) البته با پنیر اضافه!!!
چای نبات اول صبح
خب خوراکی نیست یه نوع غذائه 🤭سوپ بُرش . یه سوپ اوکراینی. خیلی خوشمزه ست من معمولا زیاد درست میکنم تو زمستون خیلی میچسبه.
ابگوشت،لوبیا... یا هر اش یا غذای گرمی به نظرم میچسبه. الویه هم خوبه
بستنی 💞 ( بنده فال این لاوم با بستنی در هر شرایطی 😭 )
انار و نمک؟
غذای داغ نوشیدنی داغ میوه دا...نه ببخشید پرتغال نارنگی اسپویل(خوردن برف و یخ)
در هر شرایطی چیپس🤝🏻
چی بهتر از غذای خونگی مامان!
از نظر چرت من دوغ
شیر قهوه داغ.
فقط غذایی که مامانم درست کرده 💖
توی هر زمانی از سال چای. با باقلوا که دیگه چه بهتر
این شاهکار>>>>>
من چیز های زمستونی رو زیاد دوست ندارم (ولی دوست دارم وسط زمستون هندونه یا بستنی بخورم😂)
بستنی زمستونی🦢🎀
بستنی😊
شکلات داغ با مارشمالو😋
باقالی
یه چیز گرم که بچسبه اغلب خوراکی مورد علاقه ای ندارم
شکلات داغ 🍫🍫☕☕🙂 کیک خونگی تازه از فر بیرون اومده 🤗🤗😍😍😍😍😍
اش رشته ، ساندویچ گرم و پنیری بستنی شکلاتی نسکافه گود دی(نام مارکش هم گفتم 😄) آب یخ کرانچی تند تند شکلات داغ کیک خیس یا خامه ای شکلاتی
بستنی نونی وانیلی با آب هویج 🙃🥤🍨
فقط ماهی شکم پُر تند باشه ها (میشه لطفاً لایک رو بزنی 🥺😭)
کاکا و چای و اش
یه لیوان شیر کاکائو داغ😌☕️(مخصوصا وقتی بارون ام بیاد 🤌)
شکلات داغ ، هات چاکلت ، بستنی زمستونی (به خصوص وقتی با دوستام میخورم)
بابلی واقعا حال میده🍫🧋🍪
بستنی زمستونی
بستنی 🥸
چیپس چای شکلات و در هر صورتی خوراکی تعطیلی مدارس
🍲 این روزای سرد، هیچچیز مثل یه کاسه آش داغ با بخار بلند شده ازش حال آدمو خوب نمیکنه. 🍊 بعدش پرتقال شیرین یا نارنگیهای زمستونی که بویش کل خونه رو پر میکنه. ☕ و البته یه لیوان چای داغ کنار بخاری یا شومینه، با یه تیکه نون و پنیر و گردو... ترکیب رویاییه! 🍫 آخر شب هم یه لیوان شیر داغ با کاکائو یا هاتچاکلت، که حس میکنی کل سرمای دنیا آب میشه.
شکلات داغ🍫🥛☕️
هات چاکلت
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
(صدای قار و قور شکم )
: کسی گشنه نیست ؟
😂
بستنی
آش
🎀