یه تصویر یا متن در مورد اینکه چرا عضو تستچی شدین بنویسین
| اتمام مسابقه | 1404/08/07 |
| ظرفیت مسابقه | 22 شرکت کننده |
| نحوه تعیین برنده | بدون مدال مسابقهتوسط سازنده مسابقه |
| ظرفیت شرکت در این مسابقه تکمیل شده | |
درود!✋😁چون تستچی جاییه که بقیه منو از رو قیافه و سطح اجتماعیم قضاوت نمیکنن:)😔🎀 تستچی جاییه برای همدلی و خوشییی😀فقط همینننن...وقتی خسته ای میشنی پای تستچییی و... و تمام !😄شما شارژ شدید...😢
هیمنجوری
چون که بتونم تست درست کنم دوست های جدیدی پیدا کنم و از عضو شدن لذت ببرم
چون دنبال دوست بودم و میخواستم با کاربر KOKONOI دوست بشم قبل از اینکه بیام به تستچی میشناختمش و ازش خوشم میومد
ناظر شم
من راستش عضو شدم چون میخواستم مسابقه هارو انجام پدم😅
بخاطر اینکه میم ببینم🗿
به اشتراک گذاشتن علایق ام و آشنایی با سلیقه ی نسل جدید
آقا یه روز داشتم تو گوگل سرچ میکردم تئوری ساکورا اسکول(یه بازی هستش) بعد با سایت تستچی عزیز روبرو گشتم (فعل اسنادی بکار بردم😄😁) بعد واقعا جالب اومد بنظرم و در نتیجه عضو آن گردیدم(بازم فعل اسنادی دادا) و در حال حاضر در مسابقه شرکت میکم
دوستم گفت😂
تا بتونم دوست پیدا کنم
به صورت خیلی اتفاقی
بعد از دوران کرونا همش تو تسچی میچرخیدم ولی اکانت نداشتم بعدش یادم اومد که منم میتونم اکانت بزنم و این تابستون اکانت خودم رو راه اندازی کردم
چون میخواستم تولید محتوا کنم
یادم نیست🤝🏻
خب من جواب سرچم رو توی گوگل به نام تستچی پیدا کردم و خوشم اومد که اکثرا نوجوان مثل خودم توش هستن و خب دوست داشتم خودم هم تست یا پست بسازم
چون دوستم بهم گفت سایت باحالیه منم خوشم اومد عضو شدم😃🤌🫴
اون موقع که من عضو شدم، سایت پر از مطالب میراکلس بود و پر از فن فیک (و البته مطالب الکی، هر کی هر تستی می خواست می تونست بسازه فقط نباید حرف بدی توش میبود) من شروع کردم یکی از فن فیکشن های میراکلس رو خوندم بعد یکی دیگه رو شروع کردم و تا یه مدت بدون اکانت توی تستچی بودم (یادش بخیر قبلا ها بدون اکانت میشد کامنت گذاشت) تا بعد ثبت نام کردم که بتونم اکانت هایی که داستان میذاشتن رو فالو کنم
چون از اینجا (تصویر) خسته شده بودم و دنبال یک محیط بهتر برای تعامل و به اشتراک گذاری نظرات بودم و شاید دوستای بهتری پیدا کنم🙃 (این ایموحی هم به احترام یکی از بهترین دوستام یعنی مهتا که همیشه ازش استفاده میکرد)
چون حوصلم سر رفته بود
چون احساس کردم تستچی جاییه که میتونم هم یاد بگیرم هم دوست پیدا کنم.(:😊
یک روز یادم افتاد دختر خالم میرفت تو سایت تستچی رفتم عضو شدم
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
مرسییی از همتون که شرکت کردین🥰
برنده کی مشخص میش-
چون از کسانی که می شناخته استفاده میکردند وعاشقش بودن
از روی بیکار بودن😐😂💔
اونایی که برای دستاورد اومدین... یکم خلاقیت به خرج بدین... الان مثلا ظرفیت به خاطر شما پر میشه..😑