اگه میتونستی تبدیل به یه حیوون بشی کدومو انتخاب میکردی؟چرا؟
| اتمام مسابقه | 1404/07/25 |
| ظرفیت مسابقه | 25 شرکت کننده |
| نحوه تعیین برنده | جایزه : 1000 امتیاز و مدال توسط لایک کاربران |
| ظرفیت شرکت در این مسابقه تکمیل شده | |
اژدها چون میخوام ی ارباب خوشگل موشگل پیدا کن_:)
روباه چون خوشگله باهوش و من کلا روباه حیوان مورد علاقه عکس را نگاه دقت کنید بعد متوجه میشید چرا روباه دویت دارم
پرنده سه پا توی جومونگ😎
پاندا یا روباه نمی دونم ولی اینا یه طوری هست که یکیش به هیچ کی کاری نداره اما اون یکی مکاره
روباه چون خیلی گوگولیه💖💖💖
روباه چون عاشق نیک وایلد هستم 🦊
عقاب:) خیلی پرواز دوست دارم:)
گربه. خیلی قشنگن. نازن و مرموز. زیر اون پنجه های نرمشون ناخنای تیز دارن! تازه، شبا با اون چشمای براق شون بی سر و صدا تعقیبت میکنن😈💖دلیلم اینه که میتونستم از هر جا بالا برم و هر جا دلم خواست برم😁
میو میو سلاممم من یه پیشی امم
من پرنده ها چون می دیدم که پرنده ها دارن از دست ما انسان ها چی می کشن؟ و از اون بالا همه چیز رو از زاویه ای متفاوت می دیدم
روباه یا آهو چون چشاشون خیلی خوشگله
آدمم یه حیوونه اصیله
روباه. چون این خودم خیله گر و زیرکه. و البته بسیار زیبا
شیر 💛💛 چون شیر سلطان جنگل ، قوی و فرمانده هست ☺️☺️
یکی از اینا ولی نمیدونم کدوم 😁 اسب : زیبا و نجیب ♥️ گربه : کیوت و خیلی ناز♥️ خرگوش : خیلی کیوت و معصوم♥️ البته بقیه حیوونا هم دوست دارما
اسب زیبا نجیب دوست داشتنی هرچی بگم کم گفتم لایک کن مگو چیست لایک عزیزوم
گربه ، چون کیوته
یه پرنده تا فرار کنم
عقاب میشدمممممم
در اسمان پرواز کنم یا در دشت و صحرا راه بروم با لایکت من می شم پاندا با دنبالت می شم روباه اگرچه تاحالا در مسابقه ایی قبول نشدم!
یه مسابقه ی دیگه ام گفته بودم که قطعا خر میشدم... نه به خاطر کم هوشی و اینا به خاطر اینکه فقط پنیرممم کیلویی هشتاد میلیون بود؛ دیگه بقیه چیزام که بماند...
یه پرنده
گرگ میشدم
اگه افسانه ایم حساب میشه ققنوس🐦🔥
یه اسب وحشی و زیباکه بتونه آزادانه هر جایی میخواد برای خودش بتازه و موهاشو باد ببره
احتمالا یه پرنده. خیلی پرنده هارو دوست ندارم اما عاشق پروازمم
خرگوشی که مثل شخصیت سینامورول بامزه باشه🎀
شاهین چون میتونه به تنهایی در آسمان اوج بگیره ولی مردم بخاطر حرص و طمع اون رو از زندگی منع میکنن درست مثل ما انسان ها که مانع پیشرفت دیگری میشویم ( البته بعضی ها )
گربه یا شایدم فنچ
پرنده چون می تونه پرواز کنه
یه خرس تنبلمون نشه؟☺️😂
گرگ چون یه رو هست هر جوری هم که باشه اصل خودش رو فراموش نمیکنه
گربه خیلی گوگولیه🤍
گرگ قطبی 🥲
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
نظرات بازدیدکنندگان (0)