به برنده بیست هزار امتیاز میدم =)
| اتمام مسابقه | 1403/07/09 |
| ظرفیت مسابقه | 30 شرکت کننده |
| نحوه تعیین برنده | بدون مدال مسابقهتوسط سازنده مسابقه |
| ظرفیت شرکت در این مسابقه تکمیل شده | |
ییاد مامانم که فوت شد میوفتم :)
سولی قشنگمممممم💔💔💔💔💔😭😭😭😭😭 تا حالا گریه نکردم بابت این عکس ولی هر وقت این عکسو میبینم خیلی ناراحت میشم😢😓😞 روح سولی و همه ی آیدل هایی که فوت کردن شاد💔💔💔💔😭😭😭😭😭🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
حق تر از این0؟
عکس پروفم 🥲 اوتاکو ها میدونن چی میگم 😭
اینه چون قبلا به اختاپوس میگفتم که خیلی مسخرست
......
آرمیا بهتر درک میکنن جیهوپ بین اعضا آخره
اوتاکو ها درک میکنن گوجو سنسه...:)
وقتی که فکر میکنم مورفی چقدر صبر کرد و باور داشت که باباش بر میگرده ... و پدرش و زیبایی فضا و زمان و ...
هعییییی
نمیدونم ... وقتی این عکس رو میبینم یه غم خاصی کل وجودمو فرا میگیره
مخصوصا اون عکس سوروس در حال مرگ و در حال گریه برای لی لی و همینطور عکس آلن ریکمن(فقط یه پاترهد درک میکنه)
سدریککککک😞
درک میکنم
😭😭😭😭😭😭😭
عکس ؟ از اینه هم میترسم ولی بدترینش اینه
هنوزم میبینمش دلم میخواد بزنم زیر گریه =/
اون عکسم کنار دوستام که خیلی یهویی به خاطر هیچی ، دوستیمون از هم پاشید گروه 4 نفرمون شد 3 نفره البته بدون من ، یم تابستون کامل گریه کردم چون اون اتفاق مال 3 روز فبل تابستون بود الان دیگه گریه نمی کنم چون آشتی کردیم ولی خب، دیگه هیچی مثل قبل نشد متاسفم نمی تونم عکس بدم
میدونی. خیلی ادم خوبی بود.... نباید اینجوری لایت میکشتش
این عکس جنی جون ولی نمیدونم چرا
پنج روز دیگه مدالس
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
منی که اصلا انتظار نداشتم حتی یه نفرم شرکت کنه:💔🤪🤪🤪🤪🤪
چقد انتخاب سخت شدههه