بنظرت اگه اینترنت نباشه دنیا چطوری پیش میره؟
| اتمام مسابقه | 1403/07/09 |
| ظرفیت مسابقه | 25 شرکت کننده |
| نحوه تعیین برنده | جایزه : 1000 امتیاز و مدال توسط لایک کاربران |
| ظرفیت شرکت در این مسابقه تکمیل شده | |
احساس میکنم زندگیم بهتر میشد... به کارام میرسیدم و وقت آزادتری داشتم.با عزیزانم وقت میگذروندم نفهمیدم چجوری بهش وابسته شدم🙂💔 ولی خب؛ از طرفی هم زندگی سختتر میشد و برای کسب هر اطلاعاتی، هرچند کوچیک، باید ساعت ها زمان میذاشتیم درکل...اگه درست از زندگی استفاده کنیم، با نبودنش اتفاق خاصی برامون نمیفته؛ فقط روند کارها کندتر انجام میشه
منم نیستم! .... می دونم شما هم نیستین😂💔
ضرر ها: دنیا در نادانی میماند و دیگر چیزی از اتفاقات آن کشور ها نمیفهمیم. فواید: روابط اجتماعی تقویت پیدا میکند.
در یک کلمه من دیگه نیستم
اگه اینترنت نباشه همین الان من نمیتونم توی این مسابقه شرکت کنم.
با کتاب خوندن و بازی های فکری کردن
مثل قرن ۲۰ ام
هم خوبه هم بد...
حوصلم سر میره
هالا که هست ، ما لذت می بریم نبودنشون خدا میدونه🤞
خیلیییی خیلییییی خیلییییی خیییییلیییییییی ♾️♾️♾️♾️بدددددد بددددد♾️♾️♾️♾️ دیگه نمیتونی هیچی بریزی یا با هیچکس ارتباط برقرار کنی و اگه فن یکی باشی تسلیت:))))
نمیتونستیم بیایم تستچی😁😁
سخته ولی چیزی نیست که نزاره با نبودنش زندگیمون نابود کنه زمان قدیم همینگونه بودند نه پس ماهم می تونیم لایکـ...؟
دیگه نمیتونستم تو صفحات مجازی برم و این خیلی دردناکه
داغونیم
فکر کنم همه تا چند وقت نمیدونن چیکار کنن باید سرگرمی بسازن برای خودشون😂🤣
شاید باز مث بچگیام که اصن نمیدونستم اینترنت و غیره چی هستن بیشتر میتونستم با کسی دوس شم و بقیه فک کنم بیشتر منو دوست داشتن
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
توی یکی از قسمت های انیمیشن سریالی گامبال اینترنت فکر کنن چند ماهی نابود بود بعد غار نشین شدن و دقیق یادم نی فکر کنم جنگ جهانی سوم شد😁😬
😁😁