یک عکس نوستالژی بزارید
| اتمام مسابقه | 1403/05/09 |
| ظرفیت مسابقه | 99 شرکت کننده |
| نحوه تعیین برنده | جایزه : 1000 امتیاز و مدال توسط لایک کاربران |
نوستالژی دهه هشتادی ها، یادش بخیر :)
از این بیشتر؟
شما رو نمیدونم ولی من بچگی ام با این سریال (دونگی) و سریال های مشابه بهش گذشت یادمه از شبکه های مختلف مثل شبکه سه ، پنج ، تماشا دونگی پخش میشد خود سریال موسیقی سریال و سریال های مشابه بهش مثل جومونگ ، افسانه خورشید و ماه ، اوشین (ژاپنی بود این) ، دختر امپراطور ، یانگوم (جواهری در قصر ) ، پسران برتر از گل بهم ، میداد و الان حس نوستالوژی میدن بهمون 😍 حالا هم که خودم طرفدار کیدراما و سریال کره ای ام و این قدیمی ها برام نوستالوژی و یاد آور زمانی عه که باهاشون آشنا شدم
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
یه سوال اون وسایلا مگه دهه۹۰ نیست یا چون من خودم دارم فکر میکنم
مال دهه ۸۰ عه ولی دهه نود هم بود
الان بیشترشون منقرض شدن
توی بازارچه ما هست