در چندین جمله درد رو توصیف کنید لطفا
| اتمام مسابقه | 1403/01/02 |
| ظرفیت مسابقه | 50 شرکت کننده |
| نحوه تعیین برنده | بدون مدال مسابقهتوسط سازنده مسابقه |
واقعا درد توصیفی نداره ولی یه نمونش اینه که: نصف شب از فکر کردن بهش خوابت نمیبره و شایدم براش تو یه دفترچه کلی حرف بنویسی و ذوق کنی درحالی که اون خوابیده و داره خواب یکی دیگه رو میبینه
درد؟ درد یعنی اون لبخندی که وقتی تو غمگین ترین حالت ممکن هستی میزنی:')
درد یعنی تجربه!
توصیفی ندارن باید تجربه کنی،حس کنی تا بفهمی چقدر درد داره
یعنی : بی اهمیتی هایی که بهمون میشه ، خنجر هایی که میخوریم و ناراحتی های دنیا🫀🔗
میدونی درد چیه؟ توصیف من از درد چیزی که همه داریم تو وجودم ماهه فقط منتظره ما ضعیف شیم تا بهمون حمله کنه!
درد چیزیه ک هیچ کس درکت نکنه و پس مجبور باشی پیش کسی درموردش حرف نزنی درد چیزیه ک وقتی بهش فکر کنی یا درموردش حرف بزنی بغض کنی..
درد سه حرف است اما برای توصیفش هیچ حرفی نمیتوانم بزنم چون درد جای حرف های است که دیگران به من زدند و تا ابد روی قلبم حک شده🌙💔💫
درد یعنی توی بدترین حالتت لبخند بزنی و هیچکی متوجه نشه
یکی بهتر از من پیدا کرد در صورتی که به 100 تا بهتر از اون گفتم یکی دارم یه سوال بگو اشک های منو به خنده های کی فروختی نامرد!
درد های مختلفی وجود داره اما درد برای من اینکه دوسش دارم دوستم نداره
وقتی از بیرون و آسیب دیدگی باشی همه بهم توجه میکنن کادو می خرن و کلا تو این موضوع تو بهشتی ولی وقتی که از درونی هیچوقت اینطوری نیست باید سرزنش بشی تنها بمونی و حتی یه نفر هم درست نمیکنه
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
نظرات بازدیدکنندگان (0)